Spillkråkan
Hej, är ny på forumet och ber om ursäkt om denna fråga kommit upp förut, men varför finns det ingen avdelning för redskap och maskiner?
hellen99
Bra fråga! Vidarebefordrar den till forumansvariga som nog är de rätta att svara på den frågan! huh.gif
Spillkråkan
Menar du att du skickat frågan personligen till någon forumansvarig eller menar du att du lämnar över frågan i tråden och så får vi hoppas på att någon forumansvarig läser den?
hellen99
Jag har skickat den personligen till forumansvariga i ett PM till dem! smile.gif
Jag hoppas de läser sina PM! unsure.gif
fandolin
Bra initiativ!!
hellen99
Har nu fått svar från forumansvarig och svaret är som följer
"Hej Helen,
Vi har pratat om en sådan avdelning tidigare men de flesta medlemmarna vill hålla nere antalet avdelningar. Frågan är om det skulle komma in tillräckligt många inlägg för en egen avdelning.
Mvh
Göran"

Så är det någon som vill ha en sådan avdelning så råder jag er att ta direktkontakt med Göran som är ansvarig!
Tapio
CITAT (hellen99 @ 04-06-2006, 16:26)
Har nu fått svar från forumansvarig och svaret är som följer
"Hej Helen,
Vi har pratat om en sådan avdelning tidigare men de flesta medlemmarna vill hålla nere antalet avdelningar. Frågan är om det skulle komma in tillräckligt många inlägg för en egen avdelning.
Mvh
Göran"

Så är det någon som vill ha en sådan avdelning så råder jag er att ta direktkontakt med Göran som är ansvarig!

Halaj!

Tidigare liknande diskussioner brukar mynna ut i en omröstning.
Finns någon knapp nånstans där man startar en slik.

//T
fandolin
Längst ner till höger - intill "Nytt inlägg"!
Inga från Närke
Finns ju en avdelning här som heter Trädgårdsbygge kunde inte det platsa där.
http://www.odla.nu/forums/index.php?s=09b0...bd6&act=SF&f=19.

Man kan skapa en tråd som heter Avdelning för redkap o.maskiner där.
helios
Finns det inte tillräckligt många rubriker redan? Jag tycker det vore bättre om man höll sig till rätt avdelning med sina meddelanden. Det mesta tycks hamna under "småprat om trädgård", även om det skulle platsa bättre under en annan rubrik.
Helios
hellen99
Som ni kanske sett så har jag lagt upp en omröstning om vi vill ha en Avdelning för Redskap och maskiner, gå in och säg vad just Du tycker!
Jag vidarebefordrar det till Göran om ca 1 vecka om det verkar vara något intresse för detta.
rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon