shahalam
En gammal dröm som gått i uppfyllelse. Jag besökte Chelsea Flower SHow i helgen och njöt av varje sekund. Här är några bilder och kommentarer.En dag i Chelsea
helios
Oj, oj, oj, så mycket klockan hann bli medan jag kollade in Chelsea Flower Show! Kul att se, men inte mycket att avundas. Så tillgjort! Det mesta. Tack för tips om din sida. (Är ny i gamet.)
Helios
Boxer
Tusen tack för titten smile.gif
mulle
Jag var där för ett år sedan och njöt naturligtvis också!
Tack för rundvandringen i bilder, det är så inspirerande!
wub.gif
Mulle
Anna M
Jag var också där och det är ju så underbart inspirerande! Jag tycker inte att ordet tillgjort är riktigt rätt, detta är ju konst! Det ligger ju åratal av planering och försök bakom det hela...
Vilken trädgård tyckte du var finast?

/Anna
shahalam
Jag var väldigt svag för Daisy. daisy - kyrkogården - och den med bäcken i höglandet. Min egen tomt är åt naturhållet blandat med bondperenner, så det var åt det hållet jag vände mig.

Men sedan gillade jag den som fick 1a pris i katagorin Chic Gardens också. Såå elegant.
renate
Tack för titten,det är alltid inspirerande och ser på trädgårdskonst.Det är säkert en upplevelse att vara där.
Ser fram emot att det visas på BBC prime,de bruka senda från Chelsea Flower Show.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon