Odlarinna
31-05-2006, 20:09
Det kom en flådig katalog med erbjudan om plantor. Jag tänkte för att för en gångs skull inte så själv och ta erbjudandet.Beställde för två månader sen. Tji fick jag, balkonglådorna står tomma,svar får jag inte via e mail eller telefon. På hemsidan står det att plantorna är slut för i år. Vad gör jag? Om jag köper plantor nu någon annan stans och plötsligt dyker beställning upp.
Företaget heter easyplant.
Besviken
mari_tres
31-05-2006, 21:09
Har aldrig hört ett gott ord om dom... Det är många som har blivit besvikna!! Även då de fått plantor så är de inte som man tänkt sig dem. Har du betalat för dem redan?
ullislerum
31-05-2006, 21:36
oj då, jag beställde oxå därifrån men dom kom som beräknat och var helt ok. Jag kanske hade tur då?!
kristerh
01-06-2006, 09:08
Jag brukar oxså beställa från dem, utan problem. Har du inte fått några plantor ännu så kommer det nog inga, beror väl på var du bor, tror de skickar senare till norrland.
krister
Åsa, mälardalen zon 2
01-06-2006, 10:08
Har de inte kommit så är det nog bättre att köpa plantor, Easyplant brukar sälja små pluggplantor så även om du skulle få dem nu tar det lång tid innan de är stora och fylliga plantor som fyller balkonglådorna.
Odlarinna
01-06-2006, 20:25
Jag bor i Sthlms trakten. Så det är nog kört.Men nog borde man få svar på mailen!! Nästa anlalt en Handelsträdgård.
kerstin z5-6
01-06-2006, 20:56
ganska typiskt för den firman ...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.