gunnelö
Kan jag verkligen ha slut på utrymme i mina album? Jag har bara tre album med sammanlagt 21 bilder. Jag har mailat och önskat mer utrymme men antar att jag inte får svar förrän efter helgen.

Kan jag ha lagt in för stora bilder? Eller gjort något annat fel. Synd, just nu när jag hade tid att börja redigera och lägga in lite nytt. sad.gif

Gunnel Ö
Åsa, mälardalen zon 2
Det gick ganska fort att fylla upp albumet första gången man fick inte så mycket plats i albumet i början.

När du är inloggad i ditt album så kan du gå till inställningar där står det hur mycket plats du har + hur mycket av det du använder.

Jag har fyllt mitt album flera gånger och det har bara varit att fråga efter mer plats så har man fått det, tror inte jag väntat mer än något dygn men det kan ju hända någon gång att även Ingemar måste ha lite semester några dagar.
gunnelö
Tack Åsa. Då är det säkert som du säger, det är fullt. Men jag ska gå in och kolla utrymmet för säkerhets skull.

Gunnel
Inga från Närke
CITAT (gunnelö @ 02-06-2006, 16:44)
Kan jag verkligen ha slut på utrymme i mina album?

Kan jag ha lagt in för stora bilder? Eller gjort något annat fel.
Gunnel Ö

Storleken har betydelse biggrin.gif fast man säger att det inte har det. laugh.gif .

Skapa flera album kan du också göra annars mejlar du Ingemar och ber om mera utrymme i det albumet du vill ha.
Ciczi
Men sedan är det som så att för att albumet ska acceptera dina bilder så får de inte vara större än ett visst antal k. hur många det är har jag på rak arm glömt.

mvh Ciczi
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon