AnitaO
Det är mina första Dahlior och jag väntar ivrigt tongue.gif
Har ni andra upplevt att det tar lång tid för dom?
Det var ca 3 veckor sen jag stoppade ut dom i rabatten.
annafbg
Jag tror att du kan förvänta dig små blad när som helst nu biggrin.gif Jag har för mig att jag väntade och längtade några veckor förra året.
I år har hundvalpen valt dahliarabatten till sin favoritgrävplats, så jag väntar nog för gäves smile.gif
AnitaO
CITAT (annafbg @ 05-06-2006, 09:49)
Jag tror att du kan förvänta dig små blad när som helst nu biggrin.gif Jag har för mig att jag väntade och längtade några veckor förra året.
I år har hundvalpen valt dahliarabatten till sin favoritgrävplats, så jag väntar nog för gäves smile.gif

Sötnos wub.gif
Vad är det för valp du har?
Kajsa
Det är bara just som det ska vara, nu är dom på gång med små skott mina också nergrävda för tre veckor sedan. Dom hinner så väl, dom tar fart under juni, för mig är det en höstblomma, ingen brådska dom krånglar aldrig.
annafbg
CITAT (AnitaGg @ 05-06-2006, 09:50)
Sötnos wub.gif
Vad är det för valp du har?

En blå bearded colliehane, åtta månader nu, vid namn Norton. Inte döpt efter anti-virusprogrammet utan efter motorcykeln. wub.gif Världens underbaraste naturligtvis, men det är väl alla hundar? biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon