Efter sju sorger och åtta bedrövelser har jag lagt upp ett album och fått in en bild där.
Men sen' då?
När jag vill visa upp min bild kommer ingen albumikon under mitt inlägg. vad har jag missat???
KURT
14-05-2003, 08:19
Du måste koppla albumet till din användar identitet på forumet., det sker inte automatiskt.
"9. Hur gör jag för att besökarna i forumet ska kunna titta i mitt album?
Gå till din kontrollpanel i forumet. I kontrollpanelen går du till dina "Profilinställningar" och i fältet "Användarnamn i ditt fotoalbum" skriver du in det användarnamn du har använt till ditt fotoalbum, spara sedan dina inställningar. Om du inte kommer ihåg vilket användarnamn du har kan du klicka på menyvalet "Mina album". På den sidan listas alla dina album med en länk till dem och det som står sist i länkarna till dina album är ditt användarnamn (det som står efter =). "
Louise i Göteborg
14-05-2003, 08:21
Och hur går det till?
KURT
14-05-2003, 08:25
CITAT (Louise i Göteborg @ 14-05-2003, 09:21)
Och hur går det till?
Under
"Personlig profil" (i när du loggat in i forum) finns "• Redigera profilinformation" . Där skall du fylla i din albumidentitet "Användarnamn i ditt fotoalbum", på så sätt kopplas de ihop.
Louise i Göteborg
14-05-2003, 08:31
Jättetack Kurt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.