Full version: r det frsent att s...
Floppy
Ja precis som rubriken lyder...r det frsent?
De jag har stt tidigare ser lite fr vissen ut fr att de ska klara sig...tror jag sad.gif ... jag vill gardera mig ifall att...
...det vart lite fr varm hrom dagen jag glmde bort att skydda dem frn solen...s jag tnkte prova att s lite till...

Har kpt Brderna Nelsons dekorationskl och p baksidan str det: frodling i april till mitten av maj... och direktsdd i maj...
...s inte kan det vara frsent att s dem nu va? wink.gif huh.gif
... tnkte ha dem till min fars grav i slutet av sommaren nr allt annat har vissnat ner... wub.gif
akagebeck
Hej!
Jag sdde prydnadskl frra helgen och de var snabba att gro, redan ett par centimeter hga. P min pse str det att man ska s p vren om man vill ha prydnadskl p sommaren, och att om man vill ha prydnadskl till sensommar-hsten, s sr man i juni. S det borde ju inte vara frsent allts. rolleyes.gif
Floppy
N ... jag hoppas att det inte r frsent wub.gif
Jag har stt inne nu under lysrr...s de hinner f en bra start...tnkte p att det har ju varit snt 'hst vder' nu ett tag...fast nu verkar det som att det hller p att vnda ute...solen skiner det r 25 grader p baksidan...ska nog stlla ut sdden i vxthuset... wub.gif
Tack fr svaret... wub.gif
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon