jaha då tog jag bilen med familj till våra vänner med öppen trädgård... idag kom jag hem med nattljus stor tuva...stor kerria japonica...stjärnflocka och oktober eller höst aster för endast 100 kr så var jag genast i rabbaten och bökade igen fast jag skulle vara (ledig) idag
misSophie
07-06-2006, 20:47
Jag vet! Man blir beroende. Hittills i år, har jag köpt mer än nånsin (fast hälften till sommarstugan). Och jag tror inte det är slut än. Funderar på New Dawn och spaljé. Min man suckar djupt! misSophie
Ophelia
08-06-2006, 11:25
CITAT (misSophie @ 07-06-2006, 21:47)
Min man suckar djupt! misSophie
Ja jag är övertygad om att han suckar djupt av lycka. Kan inte betona nog vikten att att hitta sådana härliga tillfällen där man SPARAR pengar....alltså helt enkelt TJÄNAR pengar på att handla när man har sådana härliga möjligheter att få tag på fina växter till bra pris. Tror nog att det är just det din make suckar åt....av lycka
malin72
08-06-2006, 11:32
jaha då var det löst....har alltid undrat över varför sambon suckar så högt när jag säger att jag vill åka ut till vännerna med trädgården
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.