adrian
Nu i helgen så blir det hälsofestival i Hågelby park Tumba.

Här kan man få prova på olika workshops som meditation tai-chi ,skratt-yoga, merengue, gladiatorlek med Plexus, linedance eller Qigong, fiske, friluftsliv m.m...

Hälsofestivalen handlar om alla de olika sakerna som vi kan hålla på med för att förbättra vår hälsa eller bara för att kanske lära oss nåt nytt och spännande..smile.gif.

HÄLSOFESTIVALEN
*Stintan*
Åhh, Hågelbyparken är så fiiin. Det är värt en utflykt att åka dit. wub.gif
*Molly*
Tack för tipset, det blir en fin utflykt till Hågelbyparken smile.gif
netaave
Var i Hågelby senast igår, det är Sveriges absolut finaste dansställe (också) biggrin.gif
adrian
CITAT (Molly @ 07-06-2006, 16:00)
Tack för tipset, det blir en fin utflykt till Hågelbyparken  :)

Kul, då ses vi nog där..smile.gif.
Farmor
Jag tar cykeln dit.

Är du där Adrian på lördag så jag kan köpa en sån där blomma som äter upp mina småflugor? Dom börjar synas till nu när det är lite varmare. Och här på Odla berättas det om att dom lägger ägg i jorden och blommorna kan dö av larvernas mumsande. Eller har jag fattat fel!!!

Hursomhelst verkar det vara klokt med en sån där liten blå blomma som jag inte minns namnet på. Hoppas du kan hjälpa mig med det.
Rapchic
var fiske hälsobringande.....
jag har då bara fiskat för att få mat blink.gif
adrian
wow! vilken park det är...smile.gif
jag bor vid dansbanan och detta måste vara ett guldställe att bo på...smile.gif jag har med mig ett regnskogsterrarium som jag visar samt många växter.
jag har med 10 st lianer, som är rätt häftiga..smile.gif missa inte detta ställe om ni har möjlighet att komma på festivalen, vi har gjort skyltar till kl:00:.00 och nu hoppar jag ned i sovsäcken i bilen, godnatt..smile.gif
*Stintan*
CITAT (Rapchic @ 08-06-2006, 08:22)
var fiske hälsobringande.....
jag har då bara fiskat för att få mat blink.gif

Klart det är hälsobringande! Det är väl allt som är roligt och avkopplande biggrin.gif Sitta på en brygga och titta på ett guppande flöte skulle fler behöva göra i denna stressade värld.

Sportfiskarna fiskar väl aldrig bara för att få mat dom slänger ju i firrarna igen! laugh.gif
malin72
varför ska allt vara samma helg mad.gif parken i tumba ja den e ju nära smile.gif här hemma trädgårdsdagen i svandammsparken smile.gif dagarna i stockholm smile.gif markanaden i trosa smile.gif sista dagen på rockdala smile.gif hm undra om jag glömt något unsure.gif unsure.gif

jaha ole dole doff laugh.gif laugh.gif laugh.gif
får väl se vart vägen för mig men hm mycket lockande tongue.gif
adrian
här är klart roligast, man kan prova på olika sortes danser, olika meditationstekniker + massor av annat. här kan man mederka i de olika stationerna istället för att endast se dem presenteras..smile.gif
idag köpte gladiatorn plexus 2 tillansior av mig, samt en kille från "lets dance" eller vad det nu hette.
kom annqrs och känn på mina lianer..smile.gif
malin72
adrian!!!!!! är du där imorgon också?????? unsure.gif ångrar mig att jag inte handlade den när den kostade 150 kr sitter här och surar tongue.gif tongue.gif
om du är kvar så dyker jag nog upp och handlar lite till rolleyes.gif (sonen jagar förfullt flugor så han kan mata sin) laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon