Full version: Uppdaterat sidan
Helen i Skåne
Det har blivit lite nya bilder! Och det växer så det knakar, underbart! Kom gärna med synpunkter på sajten... smile.gif
rosita
Åh, så vackert med all sten! Jag blir avundsjuk! Men vilket jobb!
Madeleine1
Suck... wub.gif
Mycket stiligt!
Cj z2-3
Jättekul att se, tack för titten! Det ser väldigt fint ut, hoppas att alla boende kommer att utnyttja trädgården mycket.
Ullet
Jättebra uppläggning o mkt överskådligt att titta på hur ni tänkt er det hela. Imponerande. Mycket jobb blir det men slutresultatet blir nog fantastiskt.
Helen i Skåne
Tack! Eftersom vi är flera om att jobba och betala så löser det sig lite snabbare och billigare än om man ska göra det ensam. Kul eftersom jag alltid har lite bråttom och inte vill vänta när jag ska göra saker! Längtar till hösten när träd och häckar är på plats...
Helen i Skåne
Jaha.... så var det nya bilder igen! Och vi har fått en igelkott och en koltrastfamilj! Så himla roligt! Koltrasten upptäckte vi när maken klippte häcken (4 ägg) och igelkotten när lillekatten plötsligt blev stel som en pinne och började sniffa i luften. Jag är så glad att de vill bo hos oss! Vi tar all möjlig hänsyn till våra inneboende och njuter när koltrastarna har flyglektioner och kotten käkar kattmat. Tänk att bo på landet mitt i stan! Underbart! wub.gif
Alexander-VG-zon3
jätte jätte fint wub.gif wub.gif
fruberglund
Verkligen imponerad!

Bilden på stjärnflockan var helt underbar smile.gif
ninnisky
Åhhhh så fint ni gjort det - får jag säga att det är en trädgård helt i min smak wub.gif

Stjärnflockan - såååå vacker. Helt klart måste jag utöka min rabatt med en sådan wub.gif
Helen i Skåne
TACK! smile.gif Visst är den fin, jag bara älskar den! Jag har pillat i trädgården hela dagen idag så imorgon blir det väl att inta ryggläge... sad.gif Men kul har jag haft! Satte en Lykkefund mot muren och även en bokharabinda som ska "dölja" soptunnorna lite, fler Stjärnflocka, murade runt brunnen och planterade ut de frösådda stockrosorna och malvorna i stora rabatten. Så blir det lite blommigare tills det är dags för häckar och buskar. Sååå nöjd! Åt en god kycklingsallad i kvällssolen med ett glas vin och bara njöt av allt...
ninnisky
Var på Blomsterlandet idag för jag behövde nytt i utekrukorna. Vad hittade jag mera, joooo, en stor kraftig ljusrosa stjärnflocka, precis en sådan du har Helen. Jippiii, der är min nu wub.gif wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon