emilia1
Har lagt in bilder i mitt album på mina blommor, men en del vet jag inte namn på men ni kanske kan hjälpa mig att ta reda på namnen till dom. Dom ettåriga är inte så noga men mina perenner skulle jag vilja ha namn på.
rolleyes.gif Margit
olgak
Jag förstår nog inte vilka blommor det är du vill ha hjälp med, ligger de verkligen i albumet?
AnitaO
Bild 20 tror jag är vild pensée.

Många bilder var svårt att se.
Vore bra med riktiga närbilder på blad och blommor.
emilia1
Bild 11,13,10 i mitt album vet jag inte namn på bild 20 kanske då är en vild pensee.
emilia1
Bild 11,13,10 i mitt album vet jag inte namn på bild 20 kanske då är en vild pensee.
olgak
Bild 11 är ju gullviva i a fall.
emilia1
ok det borde kanske alla veta men är man grön på området så är man någon som vet vad 10 och 13 är för något? wacko.gif
olgak
CITAT (emilia1 @ 11-06-2006, 20:17)
ok det borde kanske alla veta men är man grön på området så är man  

Absolut. Det är mycket bättre att fråga wub.gif! Man lär sig snabbt och mycket om man frågar och surfar här!

13 känner jag absolut igen, jag tror det är en vanlig växt för stenpartier (tål torka), du kanske kan söka bland sådana växter.

10 känner jag igen, men jag vet inte namnet. Jag tror den sprider sig något otroligt, om det är den jag misstänker (att den blir som ogräs nästan).
Ingo
13 är en vit rosenbräcka.
emilia1
Tack snälla ni nu är det bara nr 10 kvar. wub.gif
Gåsis
Kan nr tio vara en draba?

/Åsa
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon