Full version: Tjejvätterna
mari_tres
Cyklade tjejvättern i lördags och OJ vad jobbigt det var. Är det någon här som bor längs den sträckan?
Det var otroligt vackert att cykla, och alla dessa dofter... Här hemma tycker jag att det fortfarande är vår, på gränsen till sommar, men i Motalatrakten var det ju full sommar! Synd bara att det var så jobbigt, chansen att jag gör om det är väl inte så stor... tongue.gif Och strålande sol hade vi hela dan, och jag gjorde misstaget att bara smörja mig i ansiktet. Nån som kan gissa hur mina armar ser ut? =)

Jag hade iallafall fullt upp med att titta i diket på ogräs som vi inte har här i Sundsvallstrakten, och kika på de olika trädgårdarna som fanns längs med vägen. Mycket fint såg vi!!
AnitaO
Bra kämpat smile.gif
Jag bor längs sträckan.
I Borensberg närmare bestämt.
Kanske vi sågs ... vem vet? rolleyes.gif
mari_tres
Haha! I Borensberg var jag så trött så jag missade nog tyvärr det mesta... laugh.gif Men det ligger nog i mitt undermedvetna och pyr...
AnitaO
CITAT (mari_tres @ 12-06-2006, 09:19)
Haha! I Borensberg var jag så trött så jag missade nog tyvärr det mesta...   laugh.gif  Men det ligger nog i mitt undermedvetna och pyr...

Det var ju ruskigt varmt också.
Det såg tungt ut och jag kan väl inte säga att jag var särskilt avundsjuk på er tongue.gif
Annika Ljunggren
Jag cyklade oxå tjejvättern. Hur gick det för dig?

För mig gick det ganska bra, hade som mål att komma under 3,30 och sluttiden blev 3,17, så det får man väl vara nöjd med.

Jättefint väder och underbar bana, loppet rekommenderas varmt! Dessutom tycker jag att det är kul att kika på andras trädgårdar och få lite ideer till sin egen! wink.gif

Mina armar var oxå helt röda och mina ben! smile.gif Var så mycket annat att tänka på innan så jag glömde helt bort att smörja in mig!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon