Cattis4
Hej,

Antar att det är en del av er här i forumet som handlat från Odla.nu. Hur länge fick ni vänta på att växterna kom?
Har själv beställt ett antal perenner (3 för 39.-) för ca 2 veckor sedan och de har inte dykt upp än. Bör jag misstänka att något gått fel på vägen och kontakta Odla alt. göra en ny beställning eller ska jag avvakta?

unsure.gif unsure.gif unsure.gif

/Cattis
Kajsa
Ser att du bor i Västerås, jag fick mina i onsdags.
Du borde väl få dom tisdag i veckan.
Lady Hamilton
Jag beställde mina samma dag jag fick erbjudandet (vissa här på odla fick en dag eller mer tidigare än mig) Och jag fick mina plantor levereade omgående
Cattis4
Tack för svar,

Inga plantor idag tisdag heller... Känns som att jag ska kontakta Odla och kolla om de fått någon beställning eller om den är borta i cyberrymden. För gör jag en ny beställning kan jag ge mig den på att jag står här med dubbla uppsättningar.

/Cattis
Eva i Skåne
Hmmm, nu börjar jag också undra. Beställde första dagen och har inte heller fått något. unsure.gif
Jag bad att inte få min beställning v23 eftersom jag inte var hemma, men hela v 22 var min beställning inne och denna veckan skulle vara okej, men jag undrar nu hur det går.
Lady Hamilton
Jag har kollat "min beställning"
Jag beställde 24/5 och fick en order bekräftelse direkt, leveransen kom den 30/5 Och jag vet fler som fick sina plantor snabbt. Ni som inte fått era plantor bör nog kontakta odla och höra varför ni inte fått era plantor än
Cattis4
Hej igen,

Idag kom mina plantor, har precis varit ute och krukat dom för utplantering när de växt till sig lite.
Gissa vad jag gjorde i går? Jo, jag gjorde en ny beställning på ungefär samma som den gamla. Fick ringa till Odla idag och be dem stoppa den nya beställningen.

Den trevliga damen jag pratade med berättade att jag hade tur för just nu ligger de i fas med beställningarna så om min nya beställning hade kommit en timme tidigare skulle den redan ha gått i väg för packning. Det betyder att alla tidigare beställningar borde vara levererade nu.

/Cattis
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon