Full version: Solbadare
Biggan_
Jag grävde ner min näckrostunna i går, och idag har tunnan fått sin första badgäst! ohmy.gif

Paddan brukar hålla till vid dammen annars, men nu har den hittat ett nytt vattenhål. Jag kan tala om att detta är en mycket envis padda. Jag vet inte hur många gånger jag har kört ut den ifrån uterummet, efter ett tag är den inne igen. Vi har damm i uterummet också, så det är väl den som lockar, men i den dammen kan den inte bada för den är för hög.
*Felix matte*
Ser rätt grym och envis ut tongue.gif
På den nedre bilden ser han ut att säga... Vänta du bara tills jag........ mad.gif laugh.gif

Fina bilder. smile.gif
Ophelia
Ja han ser inte ut som han hade tänkt att flytta därifrån det närmaste årtusendet smile.gif

Intressanta djur de där smile.gif
Biggan_
...och så gulligt fula! wub.gif
Ophelia
Han vill nog ha en puss wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Hierokliff
Trevlig badgäst det dära, kan du dressera honom eller henne till att jaga bort sådant du inte vill ha i trädgården så vore det kanon smile.gif
Biggan_
Det skulle vara mördarsniglarna då i första hand! tongue.gif
Biggan_
...och nu har paddis skaffat sej en badkompis! En groda som också gillar min näckrosbalja! wub.gif

Whiskuchi
Haha, vad nöjd grodan ser ut! biggrin.gif
Biggan_
Visst är dom söta, bägge två! wub.gif
Gaia
Vilka urfina padd- /grodfoton! Grodan ser väldigt jovialisk ut smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon