lisselbo
Lade in bilden i småprat först, men den passar nog bättre här.
Tänkte att det kunde vara skönt för hundarna att få svalka sig i värmen.
Dottern tyckte att det var lika skönt.
Längtar själv till vi kör i gång stora poolen om värmen håller i sig.

pejori
dom kommer säkert att uppskatta ett svalkande dop i sin pool.... smile.gif smile.gif
Mozart
Åhhh! Sån pool har jag letat efter men inte hittat! De uppblåsbara varianterna är ju ingen idé att köpa, de lär ju paja rätt fort.
Finns den där varianten i vanliga leksaksaffärer eller? Var köpte du din?
lisselbo
Jag hittade bassängen i en leksaksaffär som heter Nallens här i Uppsala.
Tillhör samma kedja som Leklust tror jag.
Mozart
CITAT (lisselbo @ 19-06-2006, 07:33)
Jag hittade bassängen i en leksaksaffär som heter Nallens här i Uppsala.
Tillhör samma kedja som Leklust tror jag.

Aha!
Kom på att det finns ju andra barn pooler som har sådana där uppvikbara kanter också, de borde ju duga till jycken också!
Jag fick reda på i helgen att en leksaksaffär i stan ska slå igen och de har rea! Perfekt, ska nog försöka ta mig dit under dagen. Vilken idol jag kommer bli om jag köper en pool till min vovve (eller kanske inte, för mig kommer han nog inte bry sig så mycket om han kan ligga och svalka sig i poolen!) biggrin.gif

wub.gif
marskattan
Tack för tipset! Nu har jag införskaffat en pool till min "lilla" vovve Saga (Leonberger) och hon såg mest förvånad ut till att börja med. Vi brukar, visa av erfarenhet, se till att hon är långt borta när vi håller på med vatten och nu sa vi till henne att hoppa i?!? Inte konstigt hon blev fundersam...

Men sen badade hon och såg lycklig ut! Och ännu gladare blev hon när när jag "instalerade" den där dansande/vattenspridande blomman som jag oxå köpt.

Snacka om att jag blev idol här idag!!! Och mjukglassen hon fick hjälpte inte alls till wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon