KURT
Det norska trädgårdsprogrammt "Grön Glädje" börjar sändas i SVT1 18:00-18:25 idag. Tyvärr tycker jag väl inte att den programserien är så bra, deras besök i olika trädgårdar är dock intressanta. Men när de själva skall göra om trädgårdar så är det inte lika bra. De danska trädgårdsprogrammen är bättre.
lolo
Jag såg första delen idag och tyckte det var småmysigt. Bra tips då och då gavs också i ett ganska lugnt tempo (för en gångs skull). Tycker det är konstigt att SVT inte anammar NRK:s sätt att göra trädgårdsprogram. Gröna Rum saknar jag också...
Betty
Äsch, jag missade programmet! Vet nån om det går i repris? unsure.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Betty @ 16-06-2006, 23:40)
Äsch, jag missade programmet! Vet nån om det går i repris? unsure.gif

jag med missade å vill se det sad.gif wink.gif
Irene_L
Jag tycker också det var skönt att det var ett lugnt tempo på programmet. rolleyes.gif
Det går i repris på tisdag 20 juni kl 12.05.
mvh
Irene
Åsa, mälardalen zon 2
Ett annat trädgårdstips är att man kan gå till svt:s öppna arkiv och titta på flera avsnitt av "Mitt hem och min trädgård" via datorn och det är ingen snuttifiering i de programmen eller något superhögt tempo.
Alexander-VG-zon3
CITAT (Irene_L @ 17-06-2006, 11:14)
Jag tycker också det var skönt att det var ett lugnt tempo på programmet. rolleyes.gif
Det går i repris på tisdag 20 juni kl 12.05.
mvh
Irene

tyack tack ska sätta klockan så man inte missar det wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon