Full version: växter
emilia1
Har ni förslag på vad mer jag ska sätta i min rabatt. Det enda jag har nu är några svärdsliljor. Bor i zon 6 , Haparanda. Det är det en rund rabatt på ca 1,5 m i diameter. solig plats. rolleyes.gif Lyckades inte få in fotot här men den finns i mitt album på sidan 2.
Lady Hamilton
Så här smile.gif

emilia1
Oj vad smidigt det gick. Får man fråga hur du gjorde? Och tack så mycket. huh.gif
Lady Hamilton
Jag gick in i ditt album, "kollade" vilken bild det var, klickade på "visa" så att det blev större bild Sedan höger klickade jag och valde egenskaper, markerade bild adressen valde kopiera sedan stängde jag ditt album och gick jag till skicka svar (men du kan skriva frågan först sedan gå in i ditt album och göra som jag) När svars rutan komit fram klickade jag på BILD knappen och klistrade in din bild adress OBS! det får bara finnas ett "http://" sedan kan du förhands granska , då skall du kunna se bilden Och sedan är det bara att skicka, om du inte vill skriva något mera smile.gif

Du kan gå in på Testforum om du vill "leka" lite med dina bilder där kan man "härja fritt" utan att någon störs och utimellan kan man även få hjälp från någon om man "kör fast" laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon