Full version: Nykomlingen!
KatrinL
Hej,

Oj, första gången man skriver in nånting eget. Har varit inne på forumet tidigare och upplevt det som en trevlig sajt, man kan prata om allt möjligt och få nya vänner!

Jaha, lite om mig själv kanske. Jag bor i Stockholm, är 30 år, har man och två underbara pojkar. Älskar att ha roligt, har inget specifikt intresse sådär förutom att jag simmar i bland.

Tycker mycket om svenska skärgården, älskar god mat och resor. Ska plugga till Kallskänka i höst, vilket ska bli jätte kul och jättespännande men samtidigt nervöst för det var ett tag sen man satt på skolbänken.

Jag hoppas jag kommer få många trevliga pratstunder på detta forum!

rolleyes.gif
Magdis
Välkommen hit! Här brukar vara trevligt för det mesta. Hoppas du ska trivas. smile.gif
Biggan_
Känn dej välkommen! biggrin.gif
*Felix matte*
Jättemycket välkommen till forumet! wub.gif
Snöflinga
Välkommen från mig också, tror säkert att du kommer att trivas tongue.gif
Reserv
Välkommen....fast det skulle vi sagt för nästan ett år sen rolleyes.gif att du kunnat hållt dig så länge innan du skrev nåt biggrin.gif wub.gif
Betty
Hej och välkommen säger jag med! smile.gif
Leia

Välkommen!
fruberglund
Välkommen till Odla smile.gif
kristerh
CITAT (KatrinL @ 18-06-2006, 19:05)
Jag hoppas jag kommer få många trevliga pratstunder på detta forum!

rolleyes.gif

Det kommer du säkert att få, välkommen.
krister
netaave
Välkommen!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon