CITAT (Ullet @ 20-06-2006, 17:57)
Är det någon här inne som har kunskap om detta? Jag söker och söker men finner ingen ingående information som jag behöver, kanske någon här inne som vet var jag kan söka och kanske har erfarenhet av det också? Det är viktigt för mig av personliga skäl att få reda på mer om detta.
En av mina grannar som då var 37 år...hittades liggandes ute på isigt garageplan 19 mars 1995
Han hade brusten aneurysm i hjärnan... ungdomar hittade honom och han kom under vård... opererades dagen efter på Umeå Universitetssjukhus
Under operationen då de lade in "titannät" (tror det heter så) brast ännu ett aneurysm i pannloben... det lyckades läkarna också fixa och de hittade också ett tredje som strax skulle ha brustit men som "lagades"
Grannen fyller 49 år till hösten ... vi pratade i förrgår om just detta och han sa att han har fått en till födelsedag.
Han berättade också om helikopterfärden till sjukhuset... hur han låg där på båren
och tänkte... Så kul att jag får åka helikopter... men han förstod inte alls varför.
Skönt iaf att veta att brusten aneurysm kan fixas om man kommer in för vård ganska snabbt.
Hoppas att du Ullet får lite hjälp av denna min sanna berättelse.