Full version: min första rabatt
Alexander-VG-zon3
hejsan
tänkte eller ville visa min första rabatt
vad tycker ni den är inte klar ska göra vi dne mer å bygga ut å + till ett ökenlandskap med

dåliga bilder
men vad tycker ni å vad skulle man gjort bättre å ja
säga vad ni tycker skulle vara jätte roligt å veta vad ni tycker
wub.gif
kerstin z5-6
Tycker den var fin -ser ut som västra Usa med de där växterna o stenarna !
Lite bredare kanske på mitten -och en Opuntia -skulle väl passa kanske?
smile.gif
renate
Den är fin din rabatt med stenar,men kanske lite liten,men det kan ja utökas i takt växterna bli större.
Alexander-VG-zon3
CITAT (kerstin z5-6 @ 20-06-2006, 21:26)
Tycker den var fin -ser ut som västra Usa med de där växterna o stenarna !
Lite bredare kanske på mitten -och en Opuntia -skulle väl passa kanske?
smile.gif

åhh tack äntligen nån som skrev nåt vad glad jag blev wub.gif
jo opuntia tänkte jag ha sen när jag bygger ut det med ett ökenland skap fast det hadde någ set nsyggt ut med å hatt i dte jag har nu tack för tipset .
västra usa det tänkte jag inte ppå jag bara la i hop vad jag hadde
tack igen
ska komma med fler bilder sen om nån vill se när dne är helt klart
Alexander-VG-zon3
CITAT (renate @ 20-06-2006, 21:29)
Den är fin din rabatt med stenar,men kanske lite liten,men det kan ja utökas i takt växterna bli större.

japp jag tror faktist jga ska göra dne större , för den ser lite ynklig ut . för som ni ser fick inte dom andra växterna plats som är på bilden å har även ännu mer så det bler någ både större på breden å lägnden wub.gif
Karamell
Vad fint! Det är så roligt att greja med rabatter. Måste få kontra på en majbild av min första rabatt!

I mitt album finns ett par bilder från maj i år, men jag fattar baske mig inte hur jag ska få in dem så de visas i inlägget *ler*
malin72
CITAT (Karamell @ 21-06-2006, 21:54)
Vad fint! Det är så roligt att greja med rabatter. Måste få kontra på en majbild av min första rabatt!

I mitt album finns ett par bilder från maj i år, men jag fattar baske mig inte hur jag ska få in dem så de visas i inlägget *ler*

ditt album syns inte unsure.gif du kanske måste gå till kontrollpanelen och albumet och aktivera det så det visas sen kan du lägga in bilden
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon