fruberglund
Vet att det finns en stor loppis i t.ex. Västerås, brorsan står där varje lördag och säljer.

Undrar om det finns nåt liknande i Jönköping. Jag har aldrig hört om nån, konstigt om det inte finns i en så pass stor stad.

Har en massa rassel jag vill sälja. Är för fina grejer för att bara slänga och skänka till nån hjälporganisation tänker jag inte göra för jag tycker de har blivit alldeles för kräsna och nekar ofta fina saker.

Är mycket glas, vaser, krukor osv. så det är inget jag kan sälja på t.ex. Tradera eller Blocket heller. Småsaker är krångliga att sälja på Blocket och skicka med post vill jag inte p.g.a. att det kan gå sönder, alla vet ju hur försiktiga Posten är med paket tongue.gif

Gärna tips på ställen i närheten av Jönköping annars som har loppis där man kan hyra ett bord.
jazza
Klart det finns Loppis i Jönköping, vid Kulturhuset är det loppis varje lördag året om, och på sommaren även på söndagar!

Vart man ringer för att boka bord/plats vet jag tyvärr inte!

Hälsar Jazza
fruberglund
CITAT (jazza @ 21-06-2006, 13:43)
Klart det finns Loppis i Jönköping, vid Kulturhuset är det loppis varje lördag året om, och på sommaren även på söndagar!

Vart man ringer för att boka bord/plats vet jag tyvärr inte!

Hälsar Jazza

Vart ligger kulturhuset?

Har "bara" bott här i 7 år laugh.gif

Ska se om jag kan hitta nåt telefonnummer!
fruberglund
Hittade hemsida...var inte så fasligt dyrt att hyra bord heller, i sommar var det öppet både lördag och söndag som du sa. Ska plocka ihop några lådor och försöka ta mig dit nån gång i sommar smile.gif

Tack för hjälpen!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon