Full version: Betongtrappa
HannaB
Jag har hört att det skall finnas betongtrappor i andra färger än grått. Men jag har inte hittat någon. Är det någon som vet någon leverantör som har dessa? Vet ni om det finns något ställe i Göteborgstrakten där man kan se hur de ser ut i verkligheten?
Ingo
Flisbys hemsida finns det en del. Dels, om du rullar ner till "rak trappa i delar", så står de att man kan få betongtrappans yta i olika material och färg. Dels finns det längre en länk "Se färgprover" där man kan se olika ytbeläggningar men det framgår inte riktigt vilka av deras trapp-produkter som det gäller. Du kanske kan ringa dem och fråga! De håller till i Flisby nära Jönköping, vet inte hur det är med återförsäljare och så, det kan du ju också fråga.
HannaB
Tack för svaret. Jag har också fått fram att Benders har betong trapport i mörkgrått. Det blir nog det, tror jag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon