Anne*
Hej alla glada Trädgårdsentusiaster. Har en glad nyhet som jag vill dela med mig av. Förra sommaren hade jag ett inlägg om en pion jag hade köpt på Älvsjömässan året innan. Väntade med spänning varje dag för att se denna stora mörkröd/rosa pion blomma. Och gissa om jag blev besviken när den första blomman kom, den var inte alls lik den jag trodde jag hade fått. Den var ju fin, men passade inte in där jag skulle ha den.
Nu till den roliga nyheten. Skickade brev till försäljaren i Holland där jag skrev vad besviken jag var, och fick ett jättetrevlig brev tilbaka där de frågade om jag ville ha en ny. Tog såklart detta med en nypa salt, så snacka om vad förvånat jag blev när det i våras kom ett paket till mig med en ny pion. KUL VA biggrin.gif .
Har redan köpt en ny på plantskolan som står där den andra skulle ha stått. Har planterat den nya där färgen inte är så noga, men det skall bli spännande att se om det är rätt eller inte. Det spelar inte så stor roll nu.
MVH en glad och överraskad Anne
bitte48
Tänk va bra reklam detta ger för den firma du handlade hos.
Det kostar dem så lite men betyder så mycket för dig. En sån firma återvänder man gärna till.
Många gånger är man besviken men gormar lite och sen gör man inget.
Lycka till med den nya.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon