Full version: Äntligen färdig!
athos
Nu är äntligen mitt växthus klart. Det tog tid. 3 gånger fick jag ringa till Willab och be dom skicka grejer som saknades, mycket frustrerande!

Är det fler som har haft problem med dom? Man är nu ganska tveksam om man törs beställa fler saker av dom?

Men just nu är jag ganska nöjd och glad! smile.gif
athos
Jag har precis gjort mitt första album där jag har lagt in bilder varför syns inte det? Säkert en jätte dum fråga...
ullislerum
mmm, va fint det ser ut!! smile.gif
malin72
CITAT (athos @ 25-06-2006, 22:24)
Jag har precis gjort mitt första album där jag har lagt in bilder varför syns inte det? Säkert en jätte dum fråga...

nu syns albumet iallafall smile.gif jätte fint jag vill osså ha tongue.gif tongue.gif
Maria.L
CITAT (athos @ 25-06-2006, 22:14)
Nu är äntligen mitt växthus klart. Det tog tid. 3 gånger fick jag ringa till Willab och be dom skicka grejer som saknades, mycket frustrerande!

Är det fler som har haft problem med dom? Man är nu ganska tveksam om man törs beställa fler saker av dom?

Men just nu är jag ganska nöjd och glad! smile.gif

Vi har också satt ihop ett Juliana och är helnöjda,inte en skruv saknades så du fick kanske ett Måndags ex.
athos
Jo tyvärr var det väll så!!
Lady Hamilton
Jätte fint! wub.gif Sådant växthus vill också jag ha................
Har handlat av Willab många gånger (och för mycket pengar laugh.gif )
Och jag har aldrig haft några som hellst problem, så du måste ha haft en extrem otur sad.gif Men det löste sig till slut vad jag förstår smile.gif
Iza
Efter att ha blivt dåligt bemött när jag köpte mitt växthus, så bojkottar jag Willab. mad.gif
jåj
Jag har fått bra bemötande från Willab, leveransen var inte komplet men de ordnades på ca 1 vecka. (Dåligt att missa 4 bitar)

Monteringsanvisningen stämde inte vissa bitar hadde utgåt och ändrats.

En dörr va lite skev, fick en ny efter några veckor.

Inget gnäll utan bra bemötande.

JÅJ
Jonas70
Jag köpte mitt växthus från Willab nu i höstas, och alla bitar och skruvar var med. Det var till och med så att det var en del extra monteringslister och skruvar med.

Den skriftliga monteringsanvisningen var mycket bra även om det saknades två sidor i min på grund av feltryck (men det var ju bara att ladda ner från deras hemsida), och monteringsvideon var ju väldigt värdefull att kunna gå tillbaka till om man gick bet på något moment när man försökte läsa den skriftliga versionen.

I övrigt så var det ju annars bara att skruva ihop. Det var ju många delar av konstruktionen som var väldigt smart och som gjorde det i stort sett omöjligt att inte få räta vinklar. Det som man fick vara mest nogrann med var väl annars att få sockeln i 90 graders vinklar och se till att den låg i våg när det var dags att gjuta fast den.

I det stora hela har jag bara gott betyg att ge, men jag har läst i andra trådar här på forumet att deras självbevattingssytem inte verkar fungera så väl. Så jag som hade tänkt köpa det får kanske titta mig runt efter något annat.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon