Full version: ntligen frdig!
athos
Nu r ntligen mitt vxthus klart. Det tog tid. 3 gnger fick jag ringa till Willab och be dom skicka grejer som saknades, mycket frustrerande!

r det fler som har haft problem med dom? Man r nu ganska tveksam om man trs bestlla fler saker av dom?

Men just nu r jag ganska njd och glad! smile.gif
athos
Jag har precis gjort mitt frsta album dr jag har lagt in bilder varfr syns inte det? Skert en jtte dum frga...
ullislerum
mmm, va fint det ser ut!! smile.gif
malin72
CITAT (athos @ 25-06-2006, 22:24)
Jag har precis gjort mitt frsta album dr jag har lagt in bilder varfr syns inte det? Skert en jtte dum frga...

nu syns albumet iallafall smile.gif jtte fint jag vill oss ha tongue.gif tongue.gif
Maria.L
CITAT (athos @ 25-06-2006, 22:14)
Nu r ntligen mitt vxthus klart. Det tog tid. 3 gnger fick jag ringa till Willab och be dom skicka grejer som saknades, mycket frustrerande!

r det fler som har haft problem med dom? Man r nu ganska tveksam om man trs bestlla fler saker av dom?

Men just nu r jag ganska njd och glad! smile.gif

Vi har ocks satt ihop ett Juliana och r helnjda,inte en skruv saknades s du fick kanske ett Mndags ex.
athos
Jo tyvrr var det vll s!!
Lady Hamilton
Jtte fint! wub.gif Sdant vxthus vill ocks jag ha................
Har handlat av Willab mnga gnger (och fr mycket pengar laugh.gif )
Och jag har aldrig haft ngra som hellst problem, s du mste ha haft en extrem otur sad.gif Men det lste sig till slut vad jag frstr smile.gif
Iza
Efter att ha blivt dligt bemtt nr jag kpte mitt vxthus, s bojkottar jag Willab. mad.gif
jj
Jag har ftt bra bemtande frn Willab, leveransen var inte komplet men de ordnades p ca 1 vecka. (Dligt att missa 4 bitar)

Monteringsanvisningen stmde inte vissa bitar hadde utgt och ndrats.

En drr va lite skev, fick en ny efter ngra veckor.

Inget gnll utan bra bemtande.

JJ
Jonas70
Jag kpte mitt vxthus frn Willab nu i hstas, och alla bitar och skruvar var med. Det var till och med s att det var en del extra monteringslister och skruvar med.

Den skriftliga monteringsanvisningen var mycket bra ven om det saknades tv sidor i min p grund av feltryck (men det var ju bara att ladda ner frn deras hemsida), och monteringsvideon var ju vldigt vrdefull att kunna g tillbaka till om man gick bet p ngot moment nr man frskte lsa den skriftliga versionen.

I vrigt s var det ju annars bara att skruva ihop. Det var ju mnga delar av konstruktionen som var vldigt smart och som gjorde det i stort sett omjligt att inte f rta vinklar. Det som man fick vara mest nogrann med var vl annars att f sockeln i 90 graders vinklar och se till att den lg i vg nr det var dags att gjuta fast den.

I det stora hela har jag bara gott betyg att ge, men jag har lst i andra trdar hr p forumet att deras sjlvbevattingssytem inte verkar fungera s vl. S jag som hade tnkt kpa det fr kanske titta mig runt efter ngot annat.
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon