Full version: Sderfnstret
LadyG

S blev det, arrangemanget.

Lite njd r jag minsann. smile.gif
ansan
vad fint!
Whiskuchi
jttefint! smile.gif
yenny
Det blev ju stt wub.gif
flaxss
fint fint dom kommer ng trivas bra dr wub.gif
LadyG
wub.gif

Tack vad snlla ni nr. wub.gif

Hr r ampelliljan som vgrar d, nu ska den blomma ocks ser det ut som. wub.gif
flaxss
CITAT (LadyG @ 26-06-2006, 21:34)
wub.gif

Tack vad snlla ni nr. wub.gif

Hr r ampelliljan som vgrar d, nu ska den blomma ocks ser det ut som. wub.gif

vilken fin en snna ska man ju stta vrde pp wub.gif
LadyG
Ja, jag tycker mycket bttre om de helgrna n de tvfrgade, fast man ser aldrig helgrna i handeln.
flaxss
CITAT (LadyG @ 27-06-2006, 10:34)
Ja, jag tycker mycket bttre om de helgrna n de tvfrgade, fast man ser aldrig helgrna i handeln.

japp dom r fina r synd att man inte kan kpa dom i handlen hur fick du en grn
LadyG
Den frsta fick jag som gva av min man, den andra av svrmor och resten r sticklingar frn dem. S de r alla slkt p ena eller andra viset smile.gif
Emma_

Och jag som gillar de tvfrgade bttre, men bara har en helgrn.. rolleyes.gif tongue.gif
LadyG
CITAT (Emma_ @ 28-06-2006, 02:19)

Och jag som gillar de tvfrgade bttre, men bara har en helgrn.. rolleyes.gif tongue.gif

Se dr smile.gif Lite otur att du inte ftt tag i en tvfrgad. Hr tycker jag de verkar finnas verallt, men enfrgade dremot... tongue.gif
Emma_
CITAT (LadyG @ 28-06-2006, 06:03)
CITAT (Emma_ @ 28-06-2006, 02:19)

Se dr smile.gif Lite otur att du inte ftt tag i en tvfrgad. Hr tycker jag de verkar finnas verallt, men enfrgade dremot... tongue.gif

Haha, jo visst har jag sett dem, men jag har inte plats ju. Hoyor, du vet. rolleyes.gif Hade jag ftt byta helgrn mot tvfrgad i afffren hade det varit en annan sak. tongue.gif
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon