Full version: Söderfönstret
LadyG

Så blev det, arrangemanget.

Lite nöjd är jag minsann. smile.gif
ansan
vad fint!
Whiskuchi
jättefint! smile.gif
yenny
Det blev ju sött wub.gif
Alexander-VG-zon3
fint fint dom kommer någ trivas bra där wub.gif
LadyG
wub.gif

Tack vad snälla ni när. wub.gif

Här är ampelliljan som vägrar dö, nu ska den blomma också ser det ut som. wub.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (LadyG @ 26-06-2006, 21:34)
wub.gif

Tack vad snälla ni när. wub.gif

Här är ampelliljan som vägrar dö, nu ska den blomma också ser det ut som. wub.gif

vilken fin en sånna ska man ju sätta värde ppå wub.gif
LadyG
Ja, jag tycker mycket bättre om de helgröna än de tvåfärgade, fast man ser aldrig helgröna i handeln.
Alexander-VG-zon3
CITAT (LadyG @ 27-06-2006, 10:34)
Ja, jag tycker mycket bättre om de helgröna än de tvåfärgade, fast man ser aldrig helgröna i handeln.

japp dom är fina är synd att man inte kan köpa dom i handlen hur fick du en grön
LadyG
Den första fick jag som gåva av min man, den andra av svärmor och resten är sticklingar från dem. Så de är alla släkt på ena eller andra viset smile.gif
Emma_

Och jag som gillar de tvåfärgade bättre, men bara har en helgrön.. rolleyes.gif tongue.gif
LadyG
CITAT (Emma_ @ 28-06-2006, 02:19)

Och jag som gillar de tvåfärgade bättre, men bara har en helgrön.. rolleyes.gif tongue.gif

Se där smile.gif Lite otur att du inte fått tag i en tvåfärgad. Här tycker jag de verkar finnas överallt, men enfärgade däremot... tongue.gif
Emma_
CITAT (LadyG @ 28-06-2006, 06:03)
CITAT (Emma_ @ 28-06-2006, 02:19)

Se där smile.gif Lite otur att du inte fått tag i en tvåfärgad. Här tycker jag de verkar finnas överallt, men enfärgade däremot... tongue.gif

Haha, jo visst har jag sett dem, men jag har inte plats ju. Hoyor, du vet. rolleyes.gif Hade jag fått byta helgrön mot tvåfärgad i afffären hade det varit en annan sak. tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon