har mest varit inne här och tjuvkikat lite.....i väntan på att få köpa en kolonistuga i Skarpnäck....
Så i Söndags kom mailet...som jag väntat på i 1 år...."Du får köpa lott nr. xxx "
Jippie!! tjohoo....!!

Ni anar inte....har längtat så...har en son med ADHD som behöver lite större utrymmen än en lägenhet kan ge....min övriga familjesituation är också lite knepig....så det ska bli skönt att få en tillflyktsort...
Ungarna ser fram emot att få inköpa en egen studsmatta....som de kan bestämma över...slippa hoppa på kompisarnas...
Själv längtar jag tills jag kan få sätta igång gräsklipparen och klippa det ½ meter höga gräset...rensa upp i de vildvuxna rabatterna.....men allra först måste ett plastnät inhandlas som för duga som staket till småtjejerna ( 2 st chihuahua tikar ).
Sen återstår det indragning av el i stugan, isolera den, ta dit möbler...och få sova över för första gången.
Och "småtjejerna" ( hundarna) längtar efter att få kissa in sitt nya revir....samt sitta/ligga i solen och bara njuta av att äntligen fått ett eget revir....även om det blir mest kväll & helg tjänstgöring med att vakta det...

Kanske kan jag förverkliga dröm nr.2 redan nästa sommar = ett växthus

Kram på er alla
Sarah