ogräset
Hej kompisar!

Kunde inte låta bli att plåta ett gäng bilder på min trädgård idag, vädret var ju så underbart! biggrin.gif

Vilken hetta, fick öppna både luckor och dörr för att det inte ska bli för varmt i växthuset!

Så här ser det ut framför samt inne i mitt växthus, jisses vad det växer!!

En del av min damm som ligger strax intill växthuset, i dammen bor mina kojjar, 11 stycken stora
baddare!

Efter en stressig dag på jobbet är det underbart att sitta framför dammen med en kopp kaffe och bara
slappa! tongue.gif

Ha det gott ute i solen allihopa!!

//Birgitta
Zarah P
ohmy.gif
WOW!
SÅ fint du har det!!
yenny
CITAT (Zarah P @ 02-07-2006, 19:32)
ohmy.gif
WOW!
SÅ fint du har det!!

Kan bara hålla med... verkligen jättefint wub.gif
Maria i Helsingborg
Håller med föregående skrivare.........och vilken green! ohmy.gif biggrin.gif
ogräset
Hej

Kul att ni tycker att det är fint.Jag tillbringar min lediga tid i trädgården det är avkopplande och rogivande. Nu har jag klarat av mina stora projekt så nu är det bara att gå runt och småpilla. I helgen köpte jag en kiwi som jag planterade vid altanen mot väggen, kan det bli något tro.
Jag har vindruvor i växthuset och det ser ut att bli mycket. Jag köpte en bananplanta i april den stod alldeles stilla, men nu har den börjat att växa.

Ha en underbar sommar och njut

MVH Birgitta rolleyes.gif
humla
Åh vad fint du har det!! Underbart växthus och jättefin trädgård.

MVH/Elin smile.gif
ullislerum
FINT!!! wub.gif smile.gif och vilka inspirerande bilder!! Riktiga go´bitar!! biggrin.gif
Whiskuchi
ÅÅÅÅH så fint du har det!! Helt underbart!! ohmy.gif wub.gif smile.gif
Biggan_
Finns bara ett ord, JÄTTEFINT! biggrin.gif
Ha en underbar sommar du också med många sköna trädgårdsstunder! biggrin.gif
Inga från Närke
Instämmer med tidigare skrivare. wub.gif

Har en fråga i vilken zon bor du framgår inte i din profil?

Hoppas du får fina stunder att sitta och njuta i din fina trädgård.

Har du stor tomt?
ogräset
Hej

På din fråga bor jag i zon 4 och tomten är på ungefär 1000 m2. Förut var gräsmattan där växthuset och dammen ligger ganska stor men nu blir den bara mindre och mindre. Bakom huset är det en platå, vi gjorde en portal så att det känns som att man går in i ett annat rum. Tomten behöver inte vara stor, varje hörn av trädgården har sin överraskning.

MVH Birgitta rolleyes.gif
Gillan
Helt otroligt så vackert! Undrar vilket århundrade
vi kommer så långt wub.gif

Hoppas verkligen du får njuta mycket hela sommaren smile.gif
Mia, zon 3
Så jättefint..... wub.gif wub.gif wub.gif
Virgo
Det var det snyggaste jag sett på länge här.
Förstår att du njuter i ditt paradis! wub.gif
Gurkan
Urläckert !

Ni har väl kollat i Ogräsets album "växthuset" från bygget. Jag tycker att det växthuset är ett av de snyggare som jag sett här på Odla med den runda ändan och det verkar väldigt högt och rymligt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon