Natures wisdom
Trädgård & odling är ju en ganska tantig hobby. Men jag är ju inte mycket till tant, jag 21 och grabb.
Hur gamla kan ni tänkas vara? smile.gif
Piccante
Nu har jag svarat! Sedan håller jag kanske inte riktigt med dig. Varför heter det trädgårdsmästare och inte trädgårdsmästarinna? Det finns många framstående män i trädgårdsvärlden oxå.
Whiskuchi
29 - än så länge är vi flest i 25-29-spannet rolleyes.gif
Alexander-VG-zon3
jag tycker det är oftast män som man ser på plantskolor m.m. men även kvinnor så det är väl blanat
själv är jag 17
Magdis
Oj...jag är ensam i gruppen 30-34 än så länge! ohmy.gif Men det är ju iofs inte så många som röstat än.
ullislerum
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 06-07-2006, 22:31)
Oj...jag är ensam i gruppen 30-34 än så länge! ohmy.gif Men det är ju iofs inte så många som röstat än.

nej då! rolleyes.gif
Månskensbonden
Hmmm "55 år och äldre" ? huh.gif -Och jag som trodde livet slutade vid 30! tongue.gif (Var det inte så Magnus Uggla sjöng en gång i tiden, innan tiden hann ifatt honom? biggrin.gif )

*klamrar sig själv envist fast vid livet, TROTS att han passerat 40 allaredan*

tongue.gif

(F´resten, va bra att omröstingen var helt könsneutral, annars hade det väl blivit en massa viftande med 'diskrimineringsflaggorna' i den här tråden också! wink.gif tongue.gif)
Natures wisdom
Hurvida det är fler killar än tjejer här är väl också rätt intressant, men det var ju inte tanken med omröstningen så smile.gif
wolkenkrabber
18 - kille
yenny
CITAT (ullislerum @ 06-07-2006, 22:59)
Oj...jag är ensam i gruppen 30-34 än så länge!  :o Men det är ju iofs inte så många som röstat än.

nej då! rolleyes.gif

Ännu en, jag är 34
cic
CITAT (yenny @ 07-07-2006, 00:22)
CITAT (ullislerum @ 06-07-2006, 22:59)
Oj...jag är ensam i gruppen 30-34 än så länge!  ohmy.gif Men det är ju iofs inte så många som röstat än.

nej då! rolleyes.gif

Ännu en, jag är 34

32 år i augusti och Quinna. smile.gif
Diabolique
CITAT (Natures wisdom @ 06-07-2006, 20:54)
Trädgård & odling är ju en ganska tantig hobby.

Det tycker jag inte alls.
Min upplevelse är att det är män som oftast har hobbys över huvud taget.
Kvinnor verkar över lag inte alls lika passionerade i sina intressen att jag tycker de kan räknas som hobby.

Jag retar mig lite själv på att jag inte har en riktig hobby. Det skulle vara kul, men jag vill inte tvinga fram något. Har försökt. smile.gif
Tezzla
CITAT (Whiskuchi @ 06-07-2006, 21:03)
29 - än så länge är vi flest i 25-29-spannet rolleyes.gif

Beror kanhända på att många "äldre" mest är inne på de andra forumen och inte på småprat... Tror jag.

Själv är jag närmre 40 än 30 tongue.gif
zwinto
Hej och hå!!

21 är jag blir 22 i år biggrin.gif

Tjej är jag oxå tongue.gif

Kul grejj och kolla genomsnittet biggrin.gif tongue.gif
Ramoth
Det där med om trädgård är ett "tant" eller "farbror" intresse är intressant.
Tar ämnet till en egen tråd!
Haka på tongue.gif
netaave
Platsar i 50-54 ytterligare några månader.
estet
Oj...jag är ensam i gruppen 30-34 än så länge!  :o Men det är ju iofs inte så många som röstat än.

En till som ramlade in där... smile.gif
LadyG
CITAT (ullislerum @ 06-07-2006, 23:59)

nej då! rolleyes.gif

Inte är ni ensamma inte smile.gif
Diabolique
Jag glömde säga att jag är tjej och 26 år.
Fast officiellt är jag bara 18-20, så sprid det inte...
biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon