Merlin
Hjälp vad har hänt. Jag kommer liksom inte in? Måste man söka per län numera eller vad unsure.gif wacko.gif
marskattan
testade nyss och jag kommer inte heller in eller rättare sagt ser inget mer än rubrikerna. Tror bara dom håller på att uppdatera eller liknande och det är nog igång snart igen
Merlin
Ingen som kan hjälpa? unsure.gif
Lady Hamilton
Det har varit 2 andra trådar senaste veckan om detta ämne men det är ingen som verkligen "vet" något om detta så vi får väll vänta och se...........
Merlin
Jag har varit bortrest hela veckan och inte hunnit läsa veckans inlägg........
Lady Hamilton
CITAT (Merlin @ 09-07-2006, 23:34)
Jag har varit bortrest hela veckan och inte hunnit läsa veckans inlägg........

unsure.gif De var inte så jag menade..........
smile.gif Utan att det faktiskt verkar som att INGEN vet något om när eller hur "sajten" skall komma i gång igen

Det var på detta som jag svarade
"Ingen som kan hjälpa?"
Merlin
Okey då (skratt). Jag försöker faktiskt hänga med men vissa trådar missar man ju och då ställer man samma fråga som nån annan har ställt en dag tidigare eller så och man känner sig ganska dum då.......
Synd att ingen vet nåt - jag tänkte precis sätta in en annons och själv hålla utkik efter några växter sad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon