Full version: Armeringsmatta
Netten
Funderar på att bygga en spalje men vad kan man tänkas behöva betala för armeringsmatta som är det material som det lutar åt och vilka mått brukar de finnas i?
Betty
Jag har en spalje av armeringsmatta. Köpte den på ByggMax. Storlek 2, 35 x 5 m, grovlek 5 mm , pris 229:- (På det "fina byggvaruhuset" inne i stan kostade en likadan armeringsmatta 600:-!!!)
Morbid
Om du har ett bygge i närheten, så kan du ju fråga betongbasen där. Inte omöjligt att du kan ta en del mot lite fikabröd..
Netten
CITAT
Jag har en spalje av armeringsmatta. Köpte den på ByggMax. Storlek 2, 35 x 5 m, grovlek 5 mm , pris 229:- (På det "fina byggvaruhuset" inne i stan kostade en likadan armeringsmatta 600:-!!!)
600:-! ohmy.gif *huvvaligen* Tur jag frågade för mig skulle de definitivt kunna skinna om jag inte visste bättre än att höra efter här innan jag shoppar rolleyes.gif
Nu har jag iaf ett riktmärke att gå på
smile.gif Tack!

CITAT
Om du har ett bygge i närheten, så kan du ju fråga betongbasen där. Inte omöjligt att du kan ta en del mot lite fikabröd..

Bor i sthlm så här finns det en hel del byggen men det är inte riktigt min stil att knalla in och fråga efter byggmaterial, tack ändå smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon