Full version: Rabattkant av pil
Netten
Någon som vet var man kan köpa rabattkant av pil? Såg ett i Silvans reklamblad för några veckor sedan men tyvärr var det slut i butiken. Har besökt Bauhaus och Plantagen utan framgång.
Lady Hamilton
Har du kollat på Plantagen? Tyckte att det fanns där (i allafall på "vårat" plantagen)
Kat
Granngården
Netten
CITAT (Kat @ 11-07-2006, 21:04)
Granngården

Granngården har jag inte ens tänkt på, ska jag vara ärlig har jag aldrig besökt dem, den närmaste butik jag har ligger vid Frihamnen och det är lite fel håll men det kanske är dags för ett besök nu rolleyes.gif

CITAT
Har du kollat på Plantagen? Tyckte att det fanns där (i allafall på "vårat" plantagen)
kanske skiljer sig lite från butik till butik men ska jag ändå ut och åka till Frihamnen och inget finner där så kan jag ju åka lite till. tongue.gif
Netten
Idag blev det besök på Granngården (frihamnen) men där var rabattkanten av pil slutsåld. Åkte vidare till Plantagen (Bergianska) och visst fanns det där.
Lena N
Jag såg rabattkant av pil på Cheapy igår.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon