Elisabeth P
när jag ska lägga in bilder i mitt album blir det nu stopp.

Jag har inte särskilt många bilder i varje album och inte heller jättemånga album. Är mina bilder för stora eller varför får jag inte plats med mer?
Man kan tydligen ansöka om större utrymme, varför? och kostar det något?

Lisa
Åsa, mälardalen zon 2
Tror det kanske tar för stor plats ifall alla får ett jättealbum på en gång väldigt många har bara några bilder i sitt album.

Ingemar är dock väldigt snäll jag har frågat många gånger efter större utrymme och har fått det allteftersom jag har behövt det och det har inte kostat någonting. Det är bara att gå in i unställningar i albumet och klicka på jag vill ha mer utrymme och fylla i ett litet meddelande.
Elisabeth P
Okej, då ska jag prova detta. Vill ju visa hur allt blir efter all proffshjälp man får här.

Lisa
Elisabeth P
Brukar man få svar när de tagit emot min anmälan eller uppdateras man bara?
Jag gjorde ett försök direkt efter förra inlägget men än har inget hänt.

Lisa
Åsa, mälardalen zon 2
Ofta har det gått ganska snabbt men ibland kan det ta lite längre tid det beror nog på hur mycket jobb Ingemar har och ibland kanske han är ledig någon dag. Jag har för mig att jag brukar få något kort meddelande om att jag har fått mera plats.
*Felix matte*
CITAT (Lisa:) @ 13-07-2006, 14:58)
Brukar man få svar när de tagit emot min anmälan eller uppdateras man bara?
Jag gjorde ett försök direkt efter förra inlägget men än har inget hänt.

Lisa

Du får mail när utrymmet ökats. smile.gif
alltså till den e-mailadress du har angett vid registreringen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon