amaira
Ska denna tråd postas i Trädgård eller i Husdjur? Jag väljer Natur-avdelningen. tongue.gif Det är i alla fall min naturupplevelse. wub.gif

Stavas somrig med ett eller två m? Sommrig eller somrig? Här hopar sig frågorna... rolleyes.gif

Nå, här kommer en härlig sommrig silverbricka full av läckerheter! De är alla egna "odlingar" biggrin.gif

Blanche...

...Aura...

...och Chagall tittar in på forumet och hälsar så gott. wub.gif wub.gif wub.gif
Tezzla
Härliga bilder!

Och somrigt stavas med ett m... tongue.gif
Whiskuchi
Oooh, Aura... vilken härlig färg! (men så stor hon ser ut! Mer som en råtta i storlek!) wub.gif
Lars-Olof Arvids
Små sötnosar bland blommor och bär. Underbart! wub.gif

Olle
zaaritha
Tammus? Härlig pälsfärg!
Zarah P
Åh, vilka skönheter!! wub.gif
amaira
CITAT (Whiskuchi @ 14-07-2006, 13:44)
Oooh, Aura... vilken härlig färg! (men så stor hon ser ut! Mer som en råtta i storlek!)  :wub:

Aura är fin, hon är min vackraste mus faktiskt wub.gif . I slutet av augusti ska hon (och några till av mina möss) ställas ut på Svemus utställning i Stockholm. Välkomna de som vill! wub.gif

Hon är inte alls "stor som en råtta" biggrin.gif hon väger ungefär 50 gram biggrin.gif , det är nog bara fotot som luras. Å andra sidan är hon engelsktypad, dvs lite större modell än t.ex. Blanche som är svensktypad och väger 30 gram prick!

...och somrig stavas med ett m - nu vet jag det, tackar så mycket Tezzla smile.gif wub.gif

Tammöss finns i alla möjliga färger och teckningar och även olika hårlag. Långhår, korthår, astrex (korthårig lockig), texel (långhårig lockig), och med eller utan satinglans.
Whiskuchi
Ja jag gissade att det var fotot som ljög en aning (kameran lägger ju alltid på vikt wink.gif )
Jättesöta alla tre, men Aura var vackrast wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon