Full version: Öppen trädgård
pusillus
Tidningen Land anordnar ju öppen trädgård imorgon, men är tiderna desamma överallt?har inte sett något om det.
Vet någon klockslag?
råse-marie
har inget svar men undrar vad öppenträdgård är ? unsure.gif
kerstin z5-6
Visning och ev plantförsäljning
tider 10 -18 gäller i stort sett i alla smile.gif
pusillus
Nuuu ... hittade jag tiderna 12-18;00
Googlade på Öppen trädgård Land så hittade jag sidan med alla öppna trädgårdar man får besöka just imorgon. Åk o titta om ni kan, brukar vara jätte kul, o billiga udda växter att köpa billigt biggrin.gif

/pusillus
råse-marie
Har försökt att leta men hittar som vanligt inte ...... sad.gif
Är det någon som vet om det finns något i västmanland ?
Inga från Närke
Ni som bor i Närke mellan klockan 12-18,00:

Jonny och Pia Karlsson, Kuggängsvägen 12, 697 31 Pålsboda, 0582-409 02, 070-627 33 33. Villaträdgård med torv-, sten- och kalkpartier, bäck med damm.
Tommy och Agneta Nåresjö, Ängatorp, Hardemo (avtag mot Södra Via vid Götabro), 692 93 Kumla, 0585-260 80, 070-520 41 69. Stor, innehållsrik och robust trädgård.
Esko och Kaarina Töyrylä, Skogalundsvägen 30, 693 32 Degerfors, 0586-443 36, 070-300 32 76. Samlarträdgård med 950 olika perenner, 150 olika träd, buskar, damm, bäck …

Hos Tommy o Agneta har jag varit för några år sedan och det är väldigt fint.
pusillus
Här är sidan jag hittade

Land öppen trädgård

här finns fakta om öppen trädgård i hela landet västmanland står lite längre ner på sidan...

//Pusillus
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon