Full version: Ruggigt
Gossen Ruda
Åkte hem från sommarstugan idag. När jag närmade mig Mölnlycke såg jag ett rökmoln. När jag passerade platsen där det rök så tänkte jag nåt om nu är det skogsbrand igen. jag såg inte själva branden för motorvägen går högre än omgivningen just där. Blev lite fundersam för röken var lite väl svart.

Så nån minut senare mötte jag en ambulans. Kan det ha något samband? Så på väg nedför Kallbäcksbacken mötte jag en polisbil i full fart. Lite längre fram ytterligare en ambulans. Sen vid Tingstadtunneln OLA-ambulansen. Nu visste jag att nånting hade hänt.

Så nu på nyheterna får man reda på att tre bilar krockat och börjat brinna. Minst 2 barn döda. Och där hade jag passerat bara 100 meter ifrån. Det verkar som om olyckan skett ungefär när jag satte mig i bilen.
pejori
sådant är vidrigt att uppleva.... sad.gif sad.gif
fruktansvärt, att bli innebränd i en bil... sad.gif
Snöflinga
Egentligen finns inga ord ... bara att man inte skall ta livet för givet ... det kan hända vem som helst, när som helst ...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon