Full version: trädgårds bilder
Alexander-VG-zon3
hejsan

jobbat hårt nu i två dar å nu börjar det likna nåt
http://flaxss.blogspot.com/2006/07/bilder.html
dom avbarkade grenarna ska vara för klätterroser som ska klättar .
hoppas ni tyckte det så snyggt ut
wub.gif wub.gif
kerstin z5-6
Ser ju bra ut det där -Är det fikon du har ? är dina redan mogna ohmy.gif laugh.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (kerstin z5-6 @ 16-07-2006, 22:23)
Ser ju bra ut det där -Är det fikon du har ? är dina redan mogna ohmy.gif laugh.gif

nää dom är inte mogna tror jag huh.gif ohmy.gif eller
får gå å kolla sen om dom är mogna eller inte
japp det är fikon men dne mår inte så bra för mycket torka så den tappar blad.
men vad tror du tror du klätter roserna skulle gilla att klättra på det
kerstin z5-6
Jodå -smile.gif det tror jag -
Snöflinga
Jättefint flaxss ! tycker allmänt att det är så kul att den yngre generationen ägnar sig åt odling rolleyes.gif
Madeleine1
Det ser jättebra ut Linus/Flaxss!! Jag har inte riktigt grepp om hur gammal du är, så jag hoppas att du inte tar illa upp för frågan; är det din egen trädgård (hur bor du?) eller bor du fortfarande hemma och pular i dina föräldrars trädgård?
Fler frågor; var har du fått ditt trädgårdsintresse ïfrån?

(*fnicke fnyfiken*)
Alexander-VG-zon3
CITAT (Madeleine1 @ 16-07-2006, 22:53)
Det ser jättebra ut Linus/Flaxss!! Jag har inte riktigt grepp om hur gammal du är, så jag hoppas att du inte tar illa upp för frågan; är det din egen trädgård (hur bor du?) eller bor du fortfarande hemma och pular i dina föräldrars trädgård?
Fler frågor; var har du fått ditt trädgårdsintresse ïfrån?

(*fnicke fnyfiken*)

haha nä det går bra wub.gif
jag är 17år fyller 18 i november .
bor hemma nu men ska flytta till mormor nästa vecka hoppas jag på
(fixa saker å så) . så det är mormor trädgård men jag har fått en bit eller den gräsplätten där jag kan fixa å sköta . och trädgården ligger brevid helgeå å huset är byggt på ett berg å broby liogger i zon 2 men imed med ån så kankse det nu ligger i 1,5 tillåmed zon1 i visa lägen och det är en gammla trädgård ca50-40år med en skog bakom å på gräsplätten gammla fruktträd mer vet jag inte om trädgården . mitt intresse har kommit för ca2år sen denna sommaren har även trädgårdsbiten tillkommit . men jag lär mig snabbt . å jag vet inte ritikgt hur mitt intresse kom kankse från nån växt eller mormor
det var någ allt tror jag wub.gif
Madeleine1
Kul att veta! Tack för infon och lycka till med flyttandet till mormor & trädgården! biggrin.gif
Snöflinga
Lovande Flaxss/Linus... tänker du satsa på yrke inom trädgård och odling rolleyes.gif Lycka till i så fall ...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon