Full version: Trädgårdstur i juli
kerstin z5-6
hemma hos mej
Välkommen
malin72
åhhhhhhhhhh herregud vad vackert wub.gif ... jätte fina bilder tack för titten
lizatuss
Så otroligt vackert!!! Hur länge har du hållit på med trädgården Kerstin och hur började ditt intresse?
Anki V
Suckar hänfört wub.gif wub.gif

Jättekul att få komma på besök hos dig./Anki
kerstin z5-6
Tack tack smile.gif Jag har hållit på i sju åtta år -och började efter husrenovering, när barnen blivit lite äldre .
Det var bara åkermark här då -så det har tagit tid att få det som jag vill
-och jag är inte klar på långa vägar tack o lov smile.gif
Alexander-VG-zon3
det var jätte jätte fint å mysigt skulle nästan villa åka ditt upp å se allt i verkligheten
Madeleine1
Det tanken slog även mig... wub.gif
Tack för titten, Kerstin. Det ser jättemysigt ut!!
Snöflinga
Helt andlös wub.gif fantastiskt ! Hur stor är tomten ? Egentligen borde vi alla ta en sommarsemester och åka runt i varandras trädgårdar smile.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Snöflinga @ 16-07-2006, 22:41)
Helt andlös wub.gif fantastiskt ! Hur stor är tomten ? Egentligen borde vi alla ta en sommarsemester och åka runt i varandras trädgårdar smile.gif

hhhahaha tänkte precis skriva det .
men skulle gå in på Kerstin profilförst å sen skriva det nåt liknade
estet
Tack för visningen! Myckert vackert som vanligt!

Kul att se ur lite nya vinklar!

smile.gif
kerstin z5-6
jag kan utöka till 19 ha men jag tror inte jag blir färdig med det i min livstid , men 3000 bakomhuset o lika mkt framtill ska det bli:) Åker finns lägligt till
Just nu kanske 4500-5000kvm
ingrid fuxwall
Du har en underbar trädgård och bilden på polen och de växterna var speciellt fina och inspirerade mig, men det får bli om några år då det finns mycket annat som ska göras först.

ingrid
Gåsis
Tack för titten. Live hade kanske slagit det, men man kan inte få allt.

Jag inser att vad jag behöver är ditt öga, din man, en bulldozer och en konsumkasse med fröer...uppifrån laugh.gif Det enda jag har gemensamt är väl revsmörblomman laugh.gif

Jättefint som vanligt wub.gif

/Åsa
kristerh
Härlig trädgård wub.gif wub.gif
krister
Eva 33c
Närbilder på växter i all ära, men att få se lite större "vyer" över tomt och rabatter som här är ännu mer inspirerande!
Jättefint har du och det skulle vara roligt att de det "live" någongång!
Tack för titten. smile.gif
emmsing75
En trädgård helt i min smak; fantastiskt vacker och välordnad men ändå på ett "naturligt/vilt" sätt. Superfint!! Inser att jag nog borde ha större tomt o mer fritid!
kerstin z5-6
jag tackar smile.gif Har ni vägen förbi i sommar eller seanre så hör ni av er
Sen kommer jag o hälsar på hos er laugh.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (kerstin z5-6 @ 17-07-2006, 15:47)
jag tackar smile.gif Har ni vägen förbi i sommar eller seanre så hör ni av er
Sen kommer jag o hälsar på hos er laugh.gif

synd det är såååå långt ifrån
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon