anna_rispan
Min syster och jag var där!!!

Någon mer här som var där??

Vi hade en hjärtformad ballong, ibland så flög den i väg o dunsade i folks huvuden, men de flesta tog det med jämnmod.

Det var riktigt kul att sjunga allsång!

Patrik Isaksson var jättebra och Lordi var bra de också.

Mest för deras skull vi vra där, facsinernade att se dem live efter att sett deras seger framträdande på melodifestivals-em.
Whiskuchi
Näpp, men jag såg det på tv biggrin.gif
Blev irriterad över det extremt dåliga ljudet. Och att pyrotekniken hördes, det är inte riktigt meningen att den ska överrösta musiken wink.gif

(ska se Lordi i höst istället, i Lisebergshallen)
kristerh
CITAT (Whiskuchi @ 19-07-2006, 15:13)

Är de något att se på wink.gif trodde det var mest för småungar som tycker att det är coolt med monster wink.gif Tycker låten är fullständigt värdelös...
krister
Whiskuchi
CITAT (kristerh @ 19-07-2006, 15:16)
CITAT (Whiskuchi @ 19-07-2006, 15:13)

Är de något att se på wink.gif trodde det var mest för småungar som tycker att det är coolt med monster wink.gif Tycker låten är fullständigt värdelös...
krister

Lordi spelar ju perfekt partyhårdrock! Inget att lyssna på när man kräver proggmetal, men perfekt i bakgrunden och som sagt på fest biggrin.gif
(men de är garanterat inte lika bra som gudarna TOOL var på Metaltown... *ryser av välbehag vid minnet*)
Hannele
CITAT (kristerh @ 19-07-2006, 15:16)
Är de något att se på wink.gif
trodde det var mest för småungar som tycker att det är coolt med monster wink.gif

Du trodde fel, deras musik är bättre än ryktet. smile.gif
*Felix matte*
CITAT (anna_rispan @ 19-07-2006, 15:01)
Min syster och jag var där!!!

Någon mer här som var där??

Vi hade en hjärtformad ballong, ibland så flög den i väg o dunsade i folks huvuden, men de flesta tog det med jämnmod.

Det var riktigt kul att sjunga allsång!

Patrik Isaksson var jättebra och Lordi var bra de också.

Mest för deras skull vi vra där, facsinernade att se dem live efter att sett deras seger framträdande på melodifestivals-em.

Var inte där men såg på TV... ska se reprisen å hålla ögonen öppna
kanske ser jag eran ballong smile.gif

Lyssna på Lordi wub.gif har den på mina favoriter smile.gif
kristerh
CITAT (Hannele @ 19-07-2006, 15:40)
Du trodde fel, deras musik är bättre än ryktet. smile.gif

wink.gif wink.gif laugh.gif nåja, iofs har jag bara hört det de spelade igår.
tur att alla inte har samma smak.
krister
anna_rispan
tänkte bara lägga till att vi hade en STOR ballong med hål i. såg på nätet att det finns en liten rosa bulig ballong också....

om nu någon vill spana menar jag!!
Hannele
Repris nu, Lordi är söta. wub.gif
aurinko
Lordi gillar jag biggrin.gif !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon