Full version: Letar efter en bok
Floppy
Jag har sökt överallt...tror jag...efter en bok som heter 'Vår Örtabok : Allt Om Örter - Från Odling Till Användning' av Lesley Bremness (svensk bearbetning av Eva Dickson)

Lånade denna boken på biblioteket här och tyckte att den var jättebra...är det någon som vet hur jag kan få tag på den???

Förlaget, Prisma, har den inte kvar i sitt sortiment... *snyft* sad.gif
Piccante
Kolla på denna länken svenska antikvariat på Internet. Vissa större antikvariat har egna sajter andra är uppkopplade till gemensamma databaser där man kan söka. Nästan alla större orter har något antikvariat och dessutom bruker många skicka böcker till köpare som bor långt ifrån.
Floppy
Tack för länkarna...*phu* (sparade länksidan i favoriter ifall att jag vill ha tag i andra böcker)...men det gick fortare att söka på google wink.gif tongue.gif och där fick jag napp...visserligen begagnad men ändå...jag fick tag i den iaf... tongue.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon