Full version: Era favoritprylar?
SannaLasso
Bortsett från gräsklippare, sekatör, spade, kratta och skottkärra så undrar jag vad ni har för trädgårdsgrejer som ni inte vill undvara.

Jag kom att tänka på detta idag när jag höll på med att köra buskklipp i kompostkvarnen. Det är ju så himla kul att peta ner grenar och annat i kvarnen och så kommer det ut jättebra flis i andra änden som jag tex lägger under jordgubbarna eller bäddar vinter runt rosorna med.

KOMPOSTKVARNEN är min storfavorit!
mari_tres
SAMBON är min favorit. Varför bära tunga stenar när han så gärna hjälper till? biggrin.gif
Fru fet
Min vackra (och dyra) lövkorg i rotting som jag släpar med mig runt trädgården. Den skämmer mindre än den gula plastbaljan jag hade tidigare tongue.gif ! Annars: mina scrubkräm och handkräm från crabtree&evelyn som får händerna i hyfsat skick efter en rejäl trädgårdssession smile.gif .
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon