kerstin z5-6
Idag kom min leverans från RP.Fina plantor med rejäla grenar och rötter- tongue.gif
frakten 80 spänn hitupp från Danmark för 50 st är inget att säga om heller, och de var väl paketerade smile.gif
Nu återstår en del krukning o gropgrävning sad.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Tyvärr har jag redan "ogräsarm "

I min beställning ingår en hel del gallicor varav jag är mycket spänd på hur tex Duchesse de Buccleugh ser ut när den blommar -om den är sådär mättat mörkt rödlila ? Nån som har den ?? biggrin.gif
Trädgårdsmannen
Har du köpt 50 st rosor - är det en hel rosenhäck du skall anlägga eller är det ett litet rosarium? Spännande - hoppas att få se lite trevliga bilder i ditt AoT-album senare rolleyes.gif
kerstin z5-6
Ingen häck nej fast 2-3st av en del sorter 35 olika rosor är det och ja bilder kommer sen ..
Trädgårdsmannen
Det låter ju jättespännande - kommer att blomma bedårande för att inte tala om hur gott det kommer att dofta!!

Avis... unsure.gif unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon