astrid.m.s

Vackra stenar

Vacker sommarnatt

Vacker solnedgång
Anki V
Vackert, och jag känner igen den röda graniten. wub.gif

Här kommer några fler bilder:
Vy från vandringsleden i närheten av Näske

Ulvön

Ulvöhamn

/Anki
astrid.m.s
Tänker du vara där, i Ulvöhamn, 29 juli, på Ulvödagen? Jag kommer att vara där och dansa Line dance på bryggan.

För en vecka sedan var jag på Ulvön på trädgårdsresa. I år har det blivit många turer dit.
wub.gif
Anki V
Kanske, det beror på "väder och vind". Eftersom vi kör med en öppen båt så vill jag att det ska vara vackert väder.

Om jag kommer ska jag fota "Line dansarna" och lägga ut bilden i den här tråden. laugh.gif

/Anki
astrid.m.s
Det vet du väl att det alltid är fint väder på Ulvödagen! wub.gif Vi är bara två som ska dansa men jag tror det blir bra ändå. Det är även prova på så då får du lägga undan kameran och dansa med!!! (kanske någon kan fota dig så då kanske vi på odla får se dig dansa!! smile.gif
amaira
CITAT (astrid.m.s @ 20-07-2006, 18:35)
Vackra stenar

Vacker sommarnatt

Vacker solnedgång

Och vackra foton! biggrin.gif wub.gif

(Ankis också!)
mari_tres
Härligt att se bilder från "hemma"... Är född och uppvuxen i Sundsvall, men har nästan varje varje sommar i 26 år varit i Höga kusten, först med mina föräldrar i segelbåt, och sedan med min sambo i en kanot. Varje gång jag kommer upp så känner jag bara "å, äntligen hemma..." wub.gif
Sååå otroligt vackert!!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon