Full version: Begonia-dille
Merlin
Begonia-noyan har slagit sina klor i sitt villiga offer - lilla mig rolleyes.gif tongue.gif Jag undrar om det finns fler som är helsålda på denna växt? wub.gif
Merlin
Ingen unsure.gif sad.gif ????
Merlin
Såååååå sorgligt (snyft) sad.gif Är jag alldeles ensam om att gilla begonior????? Är alla på odla pelargon- eller hoyaentusiaster? unsure.gif
kristerh
CITAT (Merlin @ 21-07-2006, 14:06)
Såååååå sorgligt (snyft)  :(  Är jag alldeles ensam om att gilla begonior????? Är alla på odla pelargon- eller hoyaentusiaster?  :unsure:

nej men orkidé laugh.gif laugh.gif bland annat
Merlin
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Zazu
jag har försökt med begonior men de är så himla tjuriga mad.gif (hos mig iaf rolleyes.gif ) fast det finns en begonia som jag jättegärna vill ha laugh.gif , Begonia kautskyana, den har så himla häftiga blad wub.gif
titti49zon6
Jag gillar begonoior. men har för nv inte så mångs wub.gif
lilla mamma
halta lotta är riktigt inne på begonior, pma henne ska du få se på en liksinnad. Själv har jag bara änglavinge * flera, näckros, lönnbegonia, canes och det var det
kristerh
Nu har jag som tidigare varit helt anti begonior gått o köpt en eller rättare sagt 2 st som heter "Begonia boliviensis" boliviabegonia wink.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon