Mariann
Är det bara jag som ser en gullig liten hund med ett brev i munnen på forumet? Förall del väldans gullig, men han är i vägen unsure.gif
Anita
Nej jag har inte sett någon hund.

Är den med hela tiden eller på någon speciell sida?
Karin i Småland
VAR exakt ser du den????? wink.gif
Ann
Jag vill också se hunden wacko.gif Vart är den? Ann
Britt-Marie i Bohuslän
Jag tänkte att det kanske var en signal att du fått ett meddelande, men jag testade att skicka till min själv. Ingen hund och ingen markering att jag har meddelande heller.
Någon inne som vill testa?
Mariann
wub.gif "Problemet" löst. Dottern hade laddat hem ett nytt mailprogram coh tydligen kommer det fram en hund med ett brev i munnen när det finns nya mail. Undra hur det skall lösas så att bara hon ser hunden och att den inte tittar fram på mitt skrivbord?
Fialotta
Jag har den här oxå...det är programmet incredimail.com som har det programmet...mycke kul på den när det är hemladdat...kan jag rekommendera rolleyes.gif wub.gif
lindsay
Om du och din dotter har egna profiler på datorn så borde du väl inte se hennes vovve.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon