Full version: *lite blyg*
frugb
Nu har jag skrivit lite i min nya blogg och känner mig mogen att berätta att den finns för fler än mannen och föräldrarna... biggrin.gif

Den handlar om vår trädgård och vårt hus och vägen till att förädla det till ett paradis. Vi flyttade in i oktober 2005 och detta är alltså vår första sommar i huset, på en ö i Göteborgs norra skärgård.

Titta gärna på den!

http://frugb.blogspot.com

Vänliga sommarhälsningar frugb
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Orcus
tycker den såg bra ut smile.gif

alltid roligt att läsa och självklart titta på bilderna på såna sidor smile.gif
Merlin
Din blogg är jättefin!!! Gratis till den fina uteplatsen - kul att hitta gömda skatter tongue.gif
aurinko
Grattis,lyllodig så fint!
frugb
Hej!
Tack för alla fina ord! Jag har verkligen längtat efter en trädgård och känner mig så glad över att ha fått en! Jag ska försöka uppdatera min enkla blogg så ofta jag orkar, men det kommer inte bli varje dag. Välkomna tillbaka till den när ni vill!

biggrin.gif frugb
visbylinda
Fin sida och intressant läsning, du är inlagd i mina favoriter!
birgitek
Åååååh vad fint, speciellt gillar jag din terassvärmare en sån VILL jag ha.
Birgit Ek
Alexander-VG-zon3
vilket underbart hus å läge å vattnet så nära wub.gif
lyllos dig din trädgård kommer prunka , ser verkligen framåt med fler bilder
Ophelia
Gillar att läsa din blogg smile.gif
Snöflinga
Vilket fint hus och läget är ju sådant man bara drömmer om wub.gif Har också lagt in bloggen bland favoriterna .... ser fram mot fortsättningen rolleyes.gif
frugb
Hej! Det värmer hjärtat med era fina ord! Tänk att några vill läsa om ens odlarmödor. Roligt!

Birgit, det finns liknande terassvärmare att köpa tror jag. Men jag har inte sett några som ser ut precis som min. Roligt att du gillar den!

Flaxx och Snöflinga - jag fattar knappast själv att vi har ett hus så nära havet. Dessutom kostade det ungefär lika mycket som ett radhus i en förort till Göteborg. Vi måste åka en bilfärja och det gör att priserna ändå är överkomliga här. Men de ökar här också som överallt annars. Jag tycker att man får otroligt mycket för pengarna här jämfört med annat vi tittade på. wub.gif

Ophelia och Visbylinda - ni är så välkomna tillbaka! Och ni andra också såklart!

biggrin.gif
ingrid fuxwall
Vilken fin sida!

ingrid
lyckero
Jag tycker också att det var en fin blogg! Passa på att byta fröer här eller på alltomtradgard.se hemsida i höst så kan du få ännu mer växter till nästan ingen kostnad alls.
Lyckero
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon