titti49zon6
det kommer ca 75 personer i morgon bitti på trädgårdsvisning hos mig wub.gif
Det är första gången och jag känner lite pirr inför besöket eftersom jag inte har någon visningsträdgård utan en helt vanlig villaträdgård huh.gif
hoppas att dom inte blir alltför besvikna på vad dom fåtr se wub.gif
malin72
du kan nog sova lugnt tongue.gif tongue.gif klart att det kommer att gå bra
berätta sen hur det gick smile.gif
Helen i Piteå Zon 5
Det kommer att gå jättefint biggrin.gif Jag är helt övertygad om att alla kommer att bli både glada och nöjda över att få hälsa på i din trädgård.... Jag hoppas själv att jag ska ta mig till dig och se trädgården någon gång rolleyes.gif Håller tummarna! Du får berätta sedan hur det gick... Sov Gott! /Helen
Margith
Hoppas att du har kunnat sova lite grann iaf wub.gif Jag förstår om det känns pirrigt smile.gif

Men jag är övertygad om att det kommer att gå jättebra!
Visst berättar du sedan?

Margith
Jejja
Titti!
Det var väl hur lugnt som helst, du har ju en jättefin trädgård!! Gissa om det var många som sökte den där sanguisorban när vi väl kom till Finland... wub.gif

Jag lovar att vi blev jättenöjda av att se din trädgård, det är skönt att se en mänsklig trädgård också som kontrast mot visningsträdgårdarna som ibland kan kännas mastiga om man inte ens får se ett enda ogräs. Man får ju prestationsångest då...
Jag är en stor vurmare för att fler vanliga villaträdgårdar ska visas upp för folk!

Stort tack och hoppas vi får komma fler gånger! biggrin.gif
Betty
Jag säger som Jejja, tack för en trevlig visning!
Du har en jättefin trädgård! smile.gif
titti49zon6
Tack alla som stöttat mig wub.gif
Det gick jättebra med visningen så jag har sovit lungt biggrin.gif
Alla verkade nöjda och jag fick en hel del berömm trots en del ogräs och int världens bästa ordning i rabatterna, ni vet när man hittar en växt som man bara vill ha och den hamnar på fel plats på grund av att det är det enda utrymmet som fn är ledigt, men ibland blir det ok och ibland helt fel.

Drog iväg till sommarstugan en stund efter att dom åkt härifrån och kollat in växtligheten där
Det växer otroligt bra,kanadensarna blommar och riddarsporrarna där är jättemaffiga trots att dom inte får mycket mer än regnvatten-det lilla som har kommit
Till alla som var hit och läser detta än en gång tack för ert stöd och välkommna åter
Kajsa
Nu har jag surfat runt bland alla växter, det var ingen liten trädgård du har och sommarstuga, hur hinner du ? Det måste vara jättekul få visa sin trädgård, att växter hamnar fel spelar ingen roll, har mycket sånt hos mig, färgkrockar inte minst. Tack för titten.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon