Snöflinga
Ibland vill jag skriva ut vissa inlägg, det kan vara tips, tankvärda ord och som nu senast under rubriken "starta eget" ... Där hade Bettson ett vad jag tyckte, ett väldigt klokt råd, som jag ville skriva ut för att spara ... Det var bara det att då kom alla andra inlägg med också ... 7 sidor ohmy.gif Skrivarbläck är ju ingen billighetsvara ... så därför undrar jag om någon vet hur man gör för att bara skriva ut ett inlägg wink.gif
Whiskuchi
Kopiera in det i Word och skriv ut det därifrån. Eller markera det, högerklicka och välj skriv ut markering. smile.gif
Månskensbonden
Eller starta en ny tråd, skriv nånting riktigt smart och tänkvärt, skriv ut din tråd innan nån annan hunnit läsa och svara en massa dumt, och radera sedan hela tråden! tongue.gif

-Funkar skitbra, åsså slipper man få mothugg å sånt! biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
Snöflinga
blink.gif
Snöflinga
Men allvarligt ... måste säga att jag är inte ett dugg duktig på data ... så Whiskuchi ... Tack för svar rolleyes.gif fast när jag högerklickar finns det inget där det står: "skriv ut markering" Är jag hejochhådum eller... huh.gif säger bara ... hjälp mig wub.gif
Whiskuchi
CITAT (Snöflinga @ 23-07-2006, 00:41)
Men allvarligt ... måste säga att jag är inte ett dugg duktig på data ... så Whiskuchi ... Tack för svar rolleyes.gif fast när jag högerklickar finns det inget där det står: "skriv ut markering" Är jag hejochhådum eller... huh.gif säger bara ... hjälp mig wub.gif

Nä, det står bara "skriv ut", och när du klickat där ska det komma upp en ruta där du kan välja "markering" i spalten med "sidintervall" smile.gif
Snöflinga
Jaha... har tryckt på.. skriv ut.. ruta med sidintervaller kommer opp ...men hur jag än trycker på markering.. så är den ljusgråfärgad och det händer ingenting unsure.gif
Hannele
CITAT (Månskensbonden @ 22-07-2006, 22:40)
Eller starta en ny tråd, skriv nånting riktigt smart och tänkvärt, skriv ut din tråd innan nån annan hunnit läsa och svara en massa dumt, och radera sedan hela tråden!  :P

-Funkar skitbra, åsså slipper man få mothugg å sånt!  :D  :lol:  :lol:

Alltså funkar under Förhandsgranska...
Whiskuchi
CITAT (Snöflinga @ 23-07-2006, 11:18)
Jaha... har tryckt på.. skriv ut.. ruta med sidintervaller kommer opp ...men hur jag än trycker på markering.. så är den ljusgråfärgad och det händer ingenting unsure.gif

Märkligt, då kan jag tyvärr inte hjälpa.. men att kopiera in i Word funkar ändå smile.gif
Snöflinga
Tack ändå, det var snällt att försöka hjälpa .. Eftersom jag inte vet hur man kopierar Word heller så skippar jag datorn och köper en cykel istället wub.gif
Betty
CITAT (Snöflinga @ 23-07-2006, 13:49)
Tack ändå, det var snällt att försöka hjälpa .. Eftersom jag inte vet hur man kopierar Word heller så skippar jag datorn och köper en cykel istället  :wub:

Äsch, ge inte upp så där lätt! biggrin.gif Gör så här:
Markera texten du vill skriva ut, Tryck sedan på tangenterna Ctrl och sedan C. När du har gjort det så öppnar du programmet Word i din dator och sedan trycker du på tangenterna Ctrl och sedan V så kopieras texten du har markerat. Du har alltså skapat ett Worddokument. Sedan är det bara att skriva ut det. smile.gif
Whiskuchi
CITAT (Betty @ 23-07-2006, 13:59)
CITAT (Snöflinga @ 23-07-2006, 13:49)
Tack ändå, det var snällt att försöka hjälpa .. Eftersom jag inte vet hur man kopierar Word heller så skippar jag datorn och köper en cykel istället  wub.gif

Äsch, ge inte upp så där lätt! biggrin.gif Gör så här:
Markera texten du vill skriva ut, Tryck sedan på tangenterna Ctrl och sedan C. När du har gjort det så öppnar du programmet Word i din dator och sedan trycker du på tangenterna Ctrl och sedan V så kopieras texten du har markerat. Du har alltså skapat ett Worddokument. Sedan är det bara att skriva ut det. smile.gif

*tillägg* Håll alltså ner ctrl-knappen samtidigt som du trycker C resp. V.
Snöflinga
JÄTTEKRAM till er båda rolleyes.gif Jag har inte World, utan microsoft Work... provade precis efter vad ni skrev ... och det funkade !!!! Visserligen blev det lite avlånga gubbar, menin'tgördenåt ... Tack åter och har ni vägarna förbi så bjuder jag på kaffe och kanelbullar smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon