Full version: Efterlysning
Snöflinga
Är det bara jag som saknar Felix matte här ... jag gör det definitivt sad.gif Hoppas att allt är väl unsure.gif Klart att alla "småttingar" tar sin tid ... men ändå...

Tycker det är sorgligt att Reserv och Pejiro lämnat forumet... färgstarka profiler och till dem hör ju Felix matte också ... Så kom igen wub.gif
aurinko
Även jag saknar dem alla!
Alexander-VG-zon3
jag saknar dom jätte mycket sad.gif sad.gif
Betty
Såg att Agneta skrev den 20:e, det är ju bara fyra dar sen - hon är säkert bara upptagen med annat just nu - hon kommer tillbaka - lugn bara. Pejori har inte alls lämnat forumet - var har du fått det ifrån... Hon har skrivit idag. smile.gif
Snöflinga
OK ... saknade bara unsure.gif Får ha bättre koll i fortsättningen wub.gif
Betty
CITAT (Snöflinga @ 24-07-2006, 23:32)
OK ... saknade bara unsure.gif Får ha bättre koll i fortsättningen wub.gif

smile.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Betty @ 24-07-2006, 23:22)
Såg att Agneta skrev den 20:e, det är ju bara fyra dar sen - hon är säkert bara upptagen med annat just nu - hon kommer tillbaka - lugn bara. Pejori har inte alls lämnat forumet - var har du fått det ifrån... Hon har skrivit idag. smile.gif

vad har hon .
vilken tur hon är tillbaka
fattas bara reserv med å kankse lite från Felix matte har inte hör tnåt från hon ppå jätte länge
netaave
Det är ju semestertider, hon kanske är ute och rör på sig lite.
*Felix matte*
En av döttrarna berättade idag om den här tråden..(trodde hon skojade)
Nej jag är inte försvunnen... inte heller ute och rör på mig tongue.gif
men vi har haft barn och barnbarn på besök och då står inte datorn så värst högt på listan laugh.gif

och så har jag också tappat lusten att delta i diskussionerna...
känns inte alls lika lockande som "förr"
kanske håller jag på att bli gammal ohmy.gif laugh.gif sad.gif
Snöflinga
Jamen så bra Agneta smile.gif Det var bara jag som inte läst allt och undrade var du var ... hoppas du inte tog illa upp huh.gif Klart att barnbarna går före datorn tongue.gif
Leia
Jag hade också tänkt på att jag inte sett dig på några dagar! wub.gif Men som sagt semestertider tänkte jag. Plus att jag själv är lite dålig på att hänga med sedan "dåren" kom hem.
En annan som jag saknat är Birgitta P ("Biggan"). Men jag har för mig att hon har semester nu, så hon är nog bara bortrest! wub.gif
Bettson
CITAT (Leia @ 27-07-2006, 07:55)
Jag hade också tänkt på att jag inte sett dig på några dagar! wub.gif Men som sagt semestertider tänkte jag. Plus att jag själv är lite dålig på att hänga med sedan "dåren" kom hem.
En annan som jag saknat är Birgitta P ("Biggan"). Men jag har för mig att hon har semester nu, så hon är nog bara bortrest! wub.gif

Ursäkta ämnesbytet, hur är det med "dåren" wub.gif
Bettson
Skönt att allt är väl Agnetha!

Inte är du gammal inte, sviktande inspirarion kallas det.

Och prioritering, vad kan väl vara viktigare än barn och barnbarn.

Fast som du märker är du viktig för oss också, vi saknar dig när du är borta. wub.gif
pejori
instämmer med alla. wub.gif wub.gif
skönt att se dej igen smile.gif wub.gif
årets vackraste lilja är till dej. wub.gif
Leia
CITAT (Bettson @ 27-07-2006, 08:45)
CITAT (Leia @ 27-07-2006, 07:55)
Jag hade också tänkt på att jag inte sett dig på några dagar! wub.gif  Men som sagt semestertider tänkte jag. Plus att jag själv är lite dålig på att hänga med sedan "dåren" kom hem.

Ursäkta ämnesbytet, hur är det med "dåren" wub.gif

Bettsson!
Jag hoppar över till hans egen tråd! wub.gif
*Felix matte*
wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif

Hur många kan man eg ha? Ni är iaf värda alla plus dubbelt upp wub.gif
Idag har jag varit ute och insupit frisk luft hela dagen... sol, blå molnfri himmel och +24
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon