Greta
Jag var inne på Odla.nu förra året och nu när jag är tillbaka tycker jag att det är rörigt och bökigt att hitta. Jag är datavan så det beror inte på att jag inte kan. Synd på en sida som förr var så bra.
Greta
Berith
Neejdå! smile.gif Det är inte rörigt - kolla bara in rubrikerna så hittar du lättare.

Fast dom här inläggen hamnade ju lite fel... tongue.gif
Trädgårdsmannen
Rörigt? Neeeej - odla´s nya forum är ju UNDERBART - ordning och reda tycker jag - allt uppdelat inom sina väl valda ramar.

Besök oftare så skall du se att du finner logik och struktur här - kanske lite ovant gentemot ditt minne av gamla forumet.
Ralf
Första gången jag var inne på "nya" sidan tyckte jag oxå att den var rörig, men nu har jag vant mig.

smile.gif
Hasse_h
Jag tycker forumet är ovanligt logiskt och väl strukturerat jämfört med en del andra forum inom andra ämnesområden där jag deltar.

Frontsidan på Odla.nu tycker jag däremot man kunde jobba lite till med. Själv har jag svårt att hitta artiklar etc utan att använda sökfunktionen. Men jag kanske vänjer mig...
L8 B.
Vore kanske bra med någon moderator ibland, som kunde samla ihop lite ämnen om samma sak. Eller att informera nya medlemmar om att det går att söka på det man tänker skriva om... biggrin.gif Så att det inte blir massor av trådar om hur man odlar vitlök t ex.
Men hur som helst är det trevligt med aktiviteten - full rulle wub.gif
Berith
CITAT (Berith @ 20-05-2003, 09:20)
Fast dom här inläggen hamnade ju lite fel... tongue.gif

Men nu ligger dom rätt! biggrin.gif
Hannele
Håller med dej, Greta.
evarina
Tycker att odla.nu är superstrukturerad jämfört med många andra sidor.
/Eva
Almdalen
Allt kan inte vara perfekt men detta är så nära man kan komma!!!!!!!!
biggrin.gif biggrin.gif
Eva i Skåne
Man vänjer sig snabbt Greta wub.gif

Jag blev lite skrämd första gången jag såg nya forumet, men nu skulle jag inte vilja ha det annorlunda smile.gif
Åke med Spaden
CITAT (Greta @ 20-05-2003, 09:15)
Jag var inne på Odla.nu förra året och nu när jag är tillbaka tycker jag att det är rörigt och bökigt att hitta.  Jag är datavan så det beror inte på att jag inte kan. Synd på en sida som förr var så bra.
Greta

Jag är ny här... oxå datavan och jag har samma problem med att finna mig tillrätta i denna sortens diskussionsforum. Jag är mer van vid "trådade" forum, där svaren på ett meddelande ligger direkt under med ett indrag.

Annars är ju detta mer färgglatt... tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon