CITAT (Trädgårdsmannen @ 20-05-2003, 12:09)
Hej,
När man hoppar mellan alla olika forum läser man oftast de senast ändrade trådarna och då vore det GULD värt om den bläddringslisten längst ner på sidorna där man byter forum kunde vara placerad i sidornas övre kant istället. Alla har ju inte hjul på sin mus och även med hjul är det ett fasligt scrollande.
Vad säger ni folket bakom odla.nu går det att fixa eller det kanske finns en anledning som är viktigare till att den finns längst ner på sidan?
Det mesta går att ändra, problemet är bara att jag i princip varje dag får olika förslag på var menyerna, länkarna m.m. borde placeras, hur strukturen borde ändras, nya funktioner som borde finnas m.m. m.m.
Om jag skulle genomföra alla ändringar som önskas skulle det bli nästan omöjligt att navigera i forumet och det viktiga (snacket om trädgård och odling) skulle komma i andra hand. Ett annat problem är också att åsikterna i forumet nästan alltid går isär om hur det ska se ut och fungera.
Men jag tar alla förslag under övervägande och de som är VIKTIGA och PRAKTISKA för flertalet av användarna hamnar på min lista över ändringar som jag fixar till när jag har tid.